Avatar billede andreasbj Nybegynder
12. december 2005 - 21:10 Der er 15 kommentarer og
1 løsning

Vurdering af side.

Er lidt igang med denne side?

http://industrieltdesign.dk/kismo/

Hvad synes i? Det er kun forsiden der virker samt hvis man klikker på et af linkene hopper den kun til den med billeder. Det skal også lige siges at den ikke er tilpasset helt i bredden mht. størrelsen.

Ris og ros modtages glædeligt.

Mvh. Andreas
Avatar billede andreasbj Nybegynder
12. december 2005 - 21:10 #1
Plus det kommer selvfølgelig mere tekst i boksen i højre side
Avatar billede trekkies Juniormester
12. december 2005 - 21:12 #2
Hvorfor skal jeg scrolle ned på siden, da der intet er det?

Du har nogle af fejl på siden:
http://validator.w3.org/check?verbose=1&uri=http%3A//industrieltdesign.dk/kismo/
Avatar billede andreasbj Nybegynder
12. december 2005 - 21:14 #3
Det er jo det jeg siger at den ikke er tilpasset i bredden og højden.
Avatar billede trekkies Juniormester
12. december 2005 - 21:14 #4
Synes at siden er lidt lille, men nu kører jeg også med en opløsning på 1280x1024
Avatar billede trekkies Juniormester
12. december 2005 - 21:16 #5
Hvorfor han du hvide billed som baggrunde?
Da du bare kan sætte baggrund farven til at være hvid i stedet for.
Avatar billede andreasbj Nybegynder
12. december 2005 - 21:20 #6
Okay det er lavet i photoshop og bare hurtigt gemt som en hjemmeside det jeg ikke begynder på kodningen før designet er i orden. Så kommer dimensioner og bg farve også til at passe. Kører selv i en opløsning på 1400x1050 og synes måske også den er lidt lille men skrifttypen er kun pæn i lige netop den størrelse.
Avatar billede andreasbj Nybegynder
12. december 2005 - 21:24 #7
Det er da godt klaret at en w3 foreslår man indsætter en doctype declaration og så når man sætter den ind melder den om endnu flere fejl.
Avatar billede andreasbj Nybegynder
12. december 2005 - 21:31 #8
Nå men nu er der ikke fejl i koden selvom det kan være ligemeget på det her stadie
Avatar billede trekkies Juniormester
12. december 2005 - 21:45 #9
Hvis du vil have en backgrunds farve som hvid, så kan du gøre følgende.
Indsætte denne sætning ind i din start body kode:
style="background-color: #FFFFFF;"

Så kan din body kode se sådan ud:
<body style="background-color: #FFFFFF;">
Avatar billede andreasbj Nybegynder
12. december 2005 - 21:52 #10
Tak for det men er helt inde i HTML og ASP så kodningen er ikke et problem..det er kun en vurdering af designet jeg har brug for tak.
Avatar billede trekkies Juniormester
12. december 2005 - 21:56 #11
Ok...

Kan godt lide bilen, se ud til at den er på vej ud af rammen, det ser godt ud.

Er du grafikker?

For det er det som jeg opfatter af siden.
Avatar billede andreasbj Nybegynder
13. december 2005 - 12:08 #12
Nej det er jeg ikke så mange tak for den ros. Arbejder til dagligt med industrielt design så er i den boldgade.
Avatar billede andreasbj Nybegynder
13. december 2005 - 16:20 #13
Andre kommentarer??
Avatar billede andreasbj Nybegynder
15. december 2005 - 23:03 #14
Nå men så må det jo være godt nok når der ikke kommer mere kritik..svarer du lige en gang trekkies.
Avatar billede trekkies Juniormester
16. december 2005 - 08:54 #15
Kommer her.

Kan se at du har fået rettet dine fejl, det er godt, men en lille sidste ting er din baggrund, der skal man stadig scolle ned.
Avatar billede trekkies Juniormester
17. december 2005 - 18:40 #16
Tak for pointene :)