Avatar billede dennis_p Nybegynder
13. december 2005 - 09:35 Der er 11 kommentarer og
1 løsning

Vudering af side under udvikling

Midter rammen (news)...Skal rettes til fordi der mangler lidt af rammen, rammerne ude til venstre skal lidt længere ind for at få mere luft...

Ideer til banner skal være velkommen...
Avatar billede dennis_p Nybegynder
13. december 2005 - 09:35 #1
Avatar billede Slater Ekspert
13. december 2005 - 09:46 #2
Generelt fedt design - god ide. Men jeg synes sgu de menuknapper ser helt forkerte ud - især den gule farve gør at sidens balance kammer helt over.
Og så er der et bare generelle fejl, såsom at de stribede barer ikke går helt over til højre side. Og alle rammerne trænger til at rettes til, og få samme mængde luft imellem.
Avatar billede dennis_p Nybegynder
13. december 2005 - 11:17 #3
nogen ideer til hvad jeg kunne bruge istedet for ?

knapperne lavede jeg for et godt stykke tid siden så de er ikke rigtig lavet til dette design vil jeg give dig ret i..

Jeg fandt lige selv fejlen med at siden ikke er centreret ordentligt
Avatar billede andreasbj Nybegynder
13. december 2005 - 12:21 #4
Ser godt ud..Rammerne rundt om news vinduet (de sorte) mangler i top og bund. Det gule fare logo ser...hvad kan man kalde det..lidt for photoshopagtigt ud..det kan der også arbejdes lidt med. Måske en anden font uden fødder i menuen (Home - links - download osv.) og så uden << tegnene. og som viperine skriver luften over news rammen og navigations rammen er lidt for stor måske.

Mvh. Andreas
Avatar billede andreasbj Nybegynder
13. december 2005 - 12:24 #5
Og skal siden laves i flash eller DHTML så det er muligt at minimere eller lukke hvert enkelt vindue (navigation - news og time) for elles kan det være de knapper skal fjernes så de ikke sender forkerte signaler
Avatar billede Slater Ekspert
13. december 2005 - 14:14 #6
dennis_p >> I stedet for menuknapperne? Hvis jeg var dig, ville jeg nok hente inspiration fra spillet Fallout.

Her er et par screenshots:
http://www.application-systems.de/fallout2/Resources/fallout2_05.jpg
http://eshop.macsales.com/images/Items/macplay/fallout204.jpg
http://www.legacyofdewos.it/mkportal/archivio/gallery/album/a_6.jpg

De kan ikke umiddelbart bruges i dit design, da dit ser meget "nyere" ud, men det er alligevel lidt samme stil.
Avatar billede dennis_p Nybegynder
13. december 2005 - 14:41 #7
viperine >> Det var faktisk ikke en tosset idé....

p.s Fallout 1 - 2 er virkelige gode spil :)
Avatar billede Slater Ekspert
13. december 2005 - 21:52 #8
Jeg har faktisk aldrig spillet 1'eren, men kun 2'eren og Tactics, men ja - de er rigtig gode :)
Avatar billede dennis_p Nybegynder
14. december 2005 - 14:35 #9
Jeg kunne godt bruge lidt response efter først ændring på siden, nu er det umiddelbart Content, og Navigation boxene jeg laver, de er ikke færdig fordig der skal være noget inden i Navigation...

Igen gode ideer er altid velkommen
Avatar billede Hr. Thorsted Mester
25. december 2005 - 22:26 #10
De to bokse du har lavet så de er hævet som en chokoladetop, ville se meget bedre ud hvis ikke de lagde på et underlag med spidse hjørner.
Tværbjælkerne med de skrå striber, ville passe meget bedre ind i helheden hvis de også var med afrundede ender, måske endda hævede som boksene.
M.v.h.  juhlefar
Avatar billede dennis_p Nybegynder
05. januar 2006 - 15:47 #11
Updateret siden lidt..

Hvad er jeres mening ?
Avatar billede dennis_p Nybegynder
06. januar 2006 - 09:52 #12
lukker