Avatar billede mawa Nybegynder
13. december 2005 - 11:24 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

Menu-linje

Hvordan laver man en "menu-linje" på skrivebordet, til f.eks mapper?
Avatar billede le_bon Nybegynder
13. december 2005 - 11:33 #1
Lav et shortcut til f.eks. My Documents på din desktop. Så skal du bare drag 'n droppe shortcuttet helt ud til f.eks. venstre. Så kan du altid flytte rundt på menuen ved at hive i den med musen.

c",)
Avatar billede mawa Nybegynder
13. december 2005 - 11:57 #2
Det virker ikke.
Er der et eller andet man skal have sat et flyeben udfor.. eller noget?
Avatar billede le_bon Nybegynder
13. december 2005 - 13:43 #3
Hmm....hvilket OS kører du?
Avatar billede mawa Nybegynder
13. december 2005 - 13:54 #4
OS?

jeg har Windows XP.
Avatar billede le_bon Nybegynder
13. december 2005 - 14:58 #5
Hmm....det har altid virket for mig. Det virker i hvert fald med default opsætining af XP, for jeg har lige formateret, og det virker fint...så jeg tror ikke det har noget at gøre med flueben el. lign..

Måske er du bare ikke så rutineret i "træk-og-slip", hehe. ;)
Avatar billede sascha Nybegynder
13. december 2005 - 16:02 #6
er menulinien låst ?
Avatar billede le_bon Nybegynder
13. december 2005 - 16:32 #7
Min menulinie er låst, og det funker både låst og ulåst...
Avatar billede mawa Nybegynder
14. december 2005 - 08:19 #8
det er ikke start-linjen/proceslinjen.
er det office eller sådan noget man skal bruge?
Det har virket på min gamle stationær, men ved ikke med denne her bærebar.
Avatar billede le_bon Nybegynder
14. december 2005 - 10:53 #9
Nej, heller ikke det....har lige prøvet på en gammel maskine uden Office, hvor det virker fint.

Jeg er bange for at jeg ikke har et bedre forslag :(
Avatar billede mawa Nybegynder
14. december 2005 - 12:37 #10
hmm, ok
må så bare leve uden..
du får lige de 5 p