Avatar billede niclas1488 Nybegynder
13. december 2005 - 18:31 Der er 15 kommentarer og
1 løsning

Filer efter en DVD ripning

Hey Eksperter

Jeg har lige rippet en DVD til min computer med DVD Shrink, men har nu et lille problem.

http://www.keepmyfile.com/image/4cd39d277370

Filerne ser sådan ud, men hvordan får jeg dem formateret til kun og fylde én video-fil?
Avatar billede sardinen Nybegynder
13. december 2005 - 18:40 #1
Er der nogen speciel grund til,at du vil have 'en fil?
Du kan konvertere den til mpg, så du har den som én fil med dette lille program
http://www.videohelp.com/forum/viewtopic.php?t=252033
Avatar billede sardinen Nybegynder
13. december 2005 - 18:40 #2
Men den vil altså fylde det samme.
Avatar billede niclas1488 Nybegynder
13. december 2005 - 18:42 #3
Det er ligemeget hvad den fylder.. Det er bare lidt lettere kun at skulle trykke på én fil når man skal se en film istedet for at have så mange der liggende..
Avatar billede HiACE Praktikant
13. december 2005 - 18:43 #4
Avatar billede boxer Nybegynder
13. december 2005 - 18:43 #5
Du kan sagtens brænde den som en film som den står nu.
Du kan gøre det med Nero eller endnu bedre DVD Cloner II
Avatar billede niclas1488 Nybegynder
13. december 2005 - 18:48 #6
Jeg skal ikke havde den brændt til en film.. Det er bare meningen jeg skal have den liggende på computeren så jeg kan se den der nemlig ;-)
Avatar billede sardinen Nybegynder
13. december 2005 - 19:02 #7
Så brug det program, som jeg har lagt øverst. Den lægger det som en hel mpeg-fil, som du så senere, hvis du vil, kan formatere tilbage til vobfiler, hvis du vil - uden at miste kvalitet, da vob-filer ER mpeg-filer.
Avatar billede HiACE Praktikant
13. december 2005 - 19:06 #8
Du kan hente VLC player og åbne alle filer på en gang, den spiller alt osse iso filer.
Avatar billede boxer Nybegynder
13. december 2005 - 19:13 #9
Avatar billede niclas1488 Nybegynder
14. december 2005 - 00:08 #10
Bukker og takker for hjælpen - Sardinens forslag var lige hvad jeg ledte efter, men boxer får også lige 60 points for forslaget ;-)

Tak for hjælpen begge to!
Avatar billede sardinen Nybegynder
14. december 2005 - 00:11 #11
Jeg samler ikke på point, arbejder kun sort :-)
Sardinen :-)
Avatar billede niclas1488 Nybegynder
14. december 2005 - 00:11 #12
Damn :S Er ny herinde så har ikke lige helt styr på hvordan man uddeler points endnu.. Det eneste navn der står i boxen er hiace, men hvordan ændrer man det?
Avatar billede sardinen Nybegynder
14. december 2005 - 00:13 #13
Du venter til boxer har smidt et svar, så accepterer du hans svar. Så giv ham lidt tid, det er jo ikke sikkert, han er her mere i dag. :-)
Avatar billede niclas1488 Nybegynder
14. december 2005 - 00:15 #14
Aah ja selvfølgelige.. Skulle lige se forskel på kommentar og svar :P

Man kan heller ikke andet end og være træt efter en HEL forestilling på 3 stive timer i Det Kongelige ;-)
Avatar billede sardinen Nybegynder
14. december 2005 - 00:16 #15
:-)
Avatar billede boxer Nybegynder
14. december 2005 - 06:50 #16
Velbekomme og et svar fra mig :o)