Avatar billede teamlh Nybegynder
13. december 2005 - 22:01 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Tømme Meida Player bibliotek

Jeg har en del problemer med min Media Player, da ved nye søgninger, hvor jeg har bedt den om kun at medtage nye filer, faktisk har medtaget eksiterende filer også. Der er flere der ligger på listen tre gnage og den kan ikke spille de to første, altid kun den tredie.
Nu er det så jeg godt kunne tænke mig at få ryddet op på den liste, ganske simpelt ved at rydde det hele og lave en ny søgning.
Kan dette lade sig gøre, uden at slette alt musik på pc'en....

På forhånd tak
Lise
Avatar billede nielle Nybegynder
13. december 2005 - 22:32 #1
1) Åbner din MP og går ind på Bibliotek-tabben.
2) Bladre frem til Al Musik. Du skulle nu have en liste over an den musik du har.
3) Ctrl + A for at markere alle numrene.
4) Tryk på Delete-knappen.
5) Du bliver nu spurgt om:

"Slet kun fra bibliotek", eller:
"Slet fra bibliotek og fra Denne computer"

6) Vælg det der passer for dig og tryk Ok.
Avatar billede haverslev Novice
13. december 2005 - 22:39 #2
Start Mediaplayer(10), klik på faneblad "Bibliotek", klik på AL Musik i venstre side og alle dine muskik nr. står så i "hovedfeltet"
Klik på det øverste musk nr. i feltet og hold CTRL nede + tryk en enkelt gang på A tasten. Nu er alle musik nr. markeret, h-klik på det markerede felt og vælg fjern.
Nu spørger den om du vil "slet kun fra Bibliotek" eller "slet fra bibliotek og fra denne computer" - her vælger du Bibliotek.

Herefter laver du ny søgning osv.
Avatar billede haverslev Novice
13. december 2005 - 22:41 #3
nielle > sorry, har slet ikke haft opdateret og snakket osv. i mellemtiden ;o)
Avatar billede nielle Nybegynder
13. december 2005 - 22:43 #4
Kender det selv *G*
Avatar billede teamlh Nybegynder
14. december 2005 - 08:03 #5
det er ikke så ringe endda. Tka for hjælpen, Nielle vil du ligge det ind som et svar, så du kan få nogle point. DU kom jo trods alt først hehe
Avatar billede nielle Nybegynder
14. december 2005 - 14:25 #6
Svar :^)
Avatar billede nielle Nybegynder
20. december 2005 - 19:24 #7
Husk nu at acceptere svaret :^)