Avatar billede kepsus Praktikant
14. december 2005 - 10:55 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

shortcut , genvej kan ikke se destenation

Hejsa er der nogen er jer der kan svare på hvorfor jeg har nogle shortcut eksl Word (men også en del andre), hvor jeg ikke kan se destination, og derfor heller ikke kan bruge " knappen" find placering.

Er det noget special måde de har oprettet genvejen på eller ??
Avatar billede off-line Nybegynder
14. december 2005 - 14:01 #1
Ja mange programmer, heriblandt Word, har udeladt muligheden for at gå i egenskaber,
find placering. Det kan ikke ændres. Hvad meningen er ved jeg ikke, for man kan jo
altid finde programmet, hvis man vil, ligesom man altid kan lave flere genveje.
Til en del programmer er der lavet ulovlige patches, men kan en person finde ud af
at bruge den slags, kan han selvfølgelig også finde programmet.
Avatar billede kepsus Praktikant
15. december 2005 - 19:40 #2
ok, en af grundene at jeg spørger sådan er at jeg bruger wininstall, til at lave msi pakker, og der laver den shortcut, der fungere på denne måde.
Og jeg har lidt problemer med program jeg kalder med parameter, og jeg kan ikke se på shotcut, om den tager de parameter med.
Avatar billede off-line Nybegynder
15. december 2005 - 23:29 #3
Jeg har ingen erfaring med msi pakker, værre endnu, jeg aner ikke hvad det er.
Avatar billede kepsus Praktikant
17. februar 2006 - 08:59 #4
x