Avatar billede kaspersmith Nybegynder
14. december 2005 - 16:02 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Mening om design

Hej

Jeg vil da godt lige have jeres mening om mit design

http://www.geekhosting.dk:27005/

Tak
Avatar billede darth-domino Nybegynder
14. december 2005 - 16:24 #1
Ikke dårligt, ikke dårligt.... MEN!

Jeg ville nok lave noget "Simpelt" rollover på top knapperne... måske hvor de lige lyser lidt op eller bliver lidt mørkere... skaber lidt effekt på siden...

Det kunne være smart bare at lave et eller andet der enten rullede hen over skærmen, måske i logoet, eller noget der blinker, slukker eller noget....

Siden er liiiiidt død i mine øjne! Men igen..... lad vær med at lave FOR MEGET Dyt-Båt... så bliver det bare trælst!

Jeg ville nok osse lave en "-" eller noget i den stil, ude i Menuen til højre og Venstre... det kan godt hjælpe lidt på læsbarheden... eller ser man ikke rigtigt menu linerne...
Avatar billede andreasbj Nybegynder
14. december 2005 - 17:50 #2
Tror bare jeg ville lave et andet top banner og så var den potte ude..Ser faktisk meget flot ud og meget simpel. Men der mangler måske lige lidt billeder i toppen for at live den lidt op. Synes det er et lækkert farvevalg med den sorte, mørke røde og lys grå - passer meget godt sammen
Avatar billede kaspersmith Nybegynder
14. december 2005 - 19:00 #3
Den skal være enkel og nem at gå til, det er jo som sagt et webpanel til at styre game-servere med ;)

Ja tænker også meget på det banner.. meen, er bare meget i tvivl om hvordan det skal laves... Forslag?, Noget gaming, hardware, netværk og sådan?
Avatar billede kaspersmith Nybegynder
17. december 2005 - 13:43 #4
Kom on.. Flere?
Avatar billede Slettet bruger
20. december 2005 - 12:40 #5
serveren svare ikke.
Avatar billede kaspersmith Nybegynder
20. december 2005 - 16:38 #6
http://www.geekhosting.dk:27008

Vi prøver lige sådan her :D