Avatar billede primdahl1980 Praktikant
14. december 2005 - 19:10 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

mit net virker ikke via explorer, kun mozilla??

Hej alle sammen

Håber meget på lidt hjælp, for jeg er da ved at gå ud af mit gode skind.

Når jeg prøver at logge på via explorer, dukker der en lille blå boks op, hvori der står: "Websiden er ikke tilgængelig offline. Hvis du vil se denne side skal du klikke på opret forbindelse". Klikker man så på poret forbindelse, så står den bare og ringer op og der sker ikke en meter:(

Til orientering skal det lige oplyses at hvis jeg går ind i netværks og internet forbindelser, under netværksforbindelser, så står der selvfølgelig stofanet under bredbånd.
Men lige under stofanet, står der afbrudt med firewall, ved ikke om det har nogen betydning. For jeg logger jo på nettet uden problemer gennem mozilla.

Hvis jeg prøver at logge på messenger, modtager jeg følgende besked: Det lykkedes ikke at logge på MSN messenger, fordi tjenesten midlertidig ikke er tilgængelig. Prøv igen senere.
Klik på knappen fejlfinding for at finde problemet.

Det er en helt ny bærbar jeg har (14 dage gammel)en lg w20 express.

Indtil videre har den fungeret perfekt, men dette lille problem går mig seriøst på nerverne!!

Håber meget på lidt hjælp:)
Avatar billede primdahl1980 Praktikant
14. december 2005 - 19:14 #1
Når man logger på internet explorer, står der i Parantes : Arbejder offline. lige endnu en oplysning til profferne :)
Avatar billede zerocrash Nybegynder
18. december 2005 - 02:31 #2
Primdahl -> Åbn IE - klik på filer øverst i menuen - og find fjern så flueben udfor Arbejd Offline - og tjek så en hjemmeside - burde virke så.

Med hensyn til MSN - dette programs forbindelse afhænger af om IE er slået til "Arbejd Offline" - derfor kan du ikke oprette forbindelse - hverken med IE eller MSN - men skulle du kunne nu hvor det er slået fra!
Avatar billede zerocrash Nybegynder
30. december 2005 - 16:40 #3
takker for point - og godt nytår :)