Avatar billede master_orion Nybegynder
14. december 2005 - 21:57 Der er 1 løsning

Størrelse på smily i msn

Hej,

Jeg er kommet til at sidde og underholde mig lidt med at lave nogle smilyes her op til jul. Det giver en så god stemning.. :)

Jeg har nogle smilyes som bliver store når jeg sender dem.. Mens andre bliver den lille kedelige størrelse som alle standard smilyerne er.

Jeg kan på ingen måde forstå hvad det er som bestemmer størrelsen.

Jeg har prøvet forskellige fil typer og størrelser og forhold på billedet jeg benytter men det virker stadig ret tilfældigt for mig.

Håber der er en her inde som kan give et vink til hvordan jeg får kontrollen over størrelsen.

På forhånd tak :)
Avatar billede master_orion Nybegynder
10. februar 2007 - 19:32 #1
Lukker spørgsmålet da der endnu ingen svar er kommet.