Avatar billede reb Nybegynder
15. december 2005 - 12:28 Der er 1 løsning

Mangler lyd ved import af DVD i TMPGEnc

Hej Orakler.

Er ved at forsøge at importere/klippe/redigere/samle nogle TV-optagelser, som jeg har optaget på min Philips DVDR 610 DVD optager.

Har efter længere tids eksperimenteren fundet frem til at anvende TMPGEnc, som langt hen ad vejen jo kan det hele, som jeg har brug for. Mit problem er bare, at når jeg forsøger at importere direkte fra min DVD, får jeg følgende meddelse, og der kommer intet lyd med ind til data-behandlingen:

"The selected DVD contains an audio track which cannot be decoded

The decodable audio format ar as below. MPEG-audio, Linear PCM. Other format are not recognized"

Hvad kan jeg gøre anderledes, så jeg får lyden med ?

Mvh
Rene´
Avatar billede reb Nybegynder
15. december 2005 - 12:38 #1
Nå der var jeg lidt for hurtigt ude efter hjælp. Manglede at installere en soundplayer til TMPGEnc. Undskyld ulejligheden, og God jul.