Avatar billede anneji Nybegynder
17. december 2005 - 11:50 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

installation af VB

Hej eksperter

Når jeg prøver at installere VB får jeg følgende fejlmeddelelse:

16-bit Windows undersystemet. \\Winnt\system32\autoexec.nt. Systemfilen er ikke egnet til at køre MS-DOS og Microsoft Windows programmer.
Jeg har win2000prof.

Har I et bud på hvad der er galt?
Avatar billede Slettet bruger
17. december 2005 - 12:00 #1
hvilken version er det du prøvet at installerer v4 eller sådan noget?
Avatar billede anneji Nybegynder
17. december 2005 - 12:02 #2
Det er Visual Studio 6.0 Enterprise Edition
Avatar billede Slettet bruger
17. december 2005 - 12:09 #3
Ordet jeg leder efter er vildt - har aldrig set, men prøv lige at check denne http://exp.dk/spm/554291.
Avatar billede anneji Nybegynder
17. december 2005 - 12:14 #4
Er dit bud at jeg bare skal kopiere filen: c:\winnt\repair\autoexec.nt over til c:\winnt\system32, som i http://exp.dk/spm/554291? Eller skal jeg få dem derovre til at hjælpe mig med at rense alt først?
Avatar billede Slettet bruger
17. december 2005 - 12:16 #5
ja, jeg tror du skal prøve. Du nok måske nok starte med at checke om du er blevet den heldige ejer af noget spyware, men den hurtige er jo lige at prøve.
Avatar billede anneji Nybegynder
17. december 2005 - 12:18 #6
Tak for hjælpen! Og læg lige et svar, så du kan få dine points!
Avatar billede Slettet bruger
17. december 2005 - 12:19 #7
svar
Avatar billede anneji Nybegynder
17. december 2005 - 12:20 #8
Mange tak igen...
Avatar billede brynil Nybegynder
17. december 2005 - 12:25 #9
Prøv også at kigge hér. Godt nok XP, men lignende problem.

http://support.microsoft.com/kb/324767/

Men da fejlen kan skyldes 'snavs' på din pc, så undersøg det under alle omstændigheder og sørg for at få det renset ud. Ellers dukker dit problem nok bare op igen.
Avatar billede anneji Nybegynder
17. december 2005 - 14:26 #10
Ja, det vil jeg gøre, tak.