Avatar billede -veile- Nybegynder
18. december 2005 - 19:11 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Vurdering af mit design!

Hvad synes i om det design som er lagt online på
http://www.e-playcity.dk/?page=regler siden er ikke i nærheden af at være færdig men kunne godt tænke mig en vurdering fra
1-10 om hvad i synes!
Avatar billede trekkies Juniormester
18. december 2005 - 19:38 #1
Der en nogle fejl i html koden:
http://validator.w3.org/check?verbose=1&uri=http%3A//www.e-playcity.dk/%3Fpage%3Dregler

Under "Kontakt" kan jeg sende en besked til jer, ved at skriver d i alle boksene, selv som email adressen, det skal rettes.

Jeg kan scrolle ned på siden, selv om at der ikke er noget der.

Undersøgt med Firefox 1.5.
Avatar billede trekkies Juniormester
18. december 2005 - 19:39 #2
Som siden er nu, så vil jeg give den 3, da nogle af siderne ikke findes, linket i logoet kan ikke findes.
Avatar billede andreasbj Nybegynder
18. december 2005 - 19:43 #3
Ved ikke hvad man skal sige til designet for det ligner noget meget standard og det eneste er vel logoet som er noget nyt. Kan desværre ikke give den høj karakter da der ikke er så meget nyt i designet.
Avatar billede doggy82 Praktikant
18. december 2005 - 22:12 #4
Hmm det er sgu rimeligt ringe. Giver den 1.
Det tager lang tid at forstå hvad siden handler om når man kommer ind på den. Logoet er grimt.
Siden virker meget tom at se på.
Jeg synes faktisk ikke rigtigt der er noget "design". Det er jo bare nogle blå bokse...

Gode ting.. hmm korrekt doctype..
Jeg ville gerne prøve at komme med noget konstruktivt, men det er sgu lidt svært.
Måske du sku' prøve at starte forfra med nogle skitser på papir. Så er man ikke så bundet af computeren.
Avatar billede -veile- Nybegynder
18. december 2005 - 22:50 #5
ved godt at der er en del fejl idet, og det ikke rigtig er noget design! Men jeg arbejder på at siden skal blive færdig i 2006 en gang... Ja designer kan man ikk kalde mig, jeg har aldrig intersseret mig for at designe, kun at kode, så jeg har kodet det hele! :)

Ved også godt at siden er lidt tom, men som sagt den er ikke i nærheden af at være færdig, men jeg kunne bare godt tænke mig en bedømmelse af det nuværende!
og kan se jeg skal skifte om på det igen! :(

har ikke selv testet den på firefox, fordi jeg ikk bruger det!
Avatar billede trophymanager Nybegynder
21. december 2005 - 21:50 #6
det er jo et fint argument for ikke at test ;)
Avatar billede doggy82 Praktikant
22. december 2005 - 09:36 #7
lol, jeg bruger selv firefox...  derfor tester jeg ikke i IE..  ;D