Avatar billede macgregor Nybegynder
19. december 2005 - 16:44 Der er 1 kommentar

Fuld skærm i Director vises forkert

Hej alle.

Håber der er en hurtig ekspert derude.

Jeg har lavet en film i Director MX 2004 (version 10.1), som skal vises i fuld skærm. Jeg har sat flueben i "full screen" under publish settings -> projector. Men filmen vises kun i et lille vindue på størrelse med min stage og resten af skærmen er fyldt ud med baggrundsfarven. Hvad gør jeg forkert?

Iøvrigt kan du se hvad jeg ser her: http://www.macgregor.dk/director.jpg

Sagen haster meget så der er en del point at hente (tror jeg).
Avatar billede macgregor Nybegynder
19. december 2005 - 17:30 #1
Nåh, det lykkedes at fjerne den windows ramme, men min film bliver stadig ikke skaleret op. Der er vidst lidt knas med den version ...