Avatar billede LNG.DK Novice
20. december 2005 - 15:32 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Program til at håndtere mailrundsendinger.

Hejsa,

Jeg leder efter et program til håndtering af mailrundsendinger. Programmet skal være et "stand alone" program, altså det skal afvikles fra en arbejdsstation, ikker via vores hjemmeside eller på anden måde via en ekstern kilde.

Programmet måtte gerne kunne håndrere flere typer af lister, dette kunne være forhandlere og brugere som eksempel. Ligeledes kunne det være fint hvis programmet kunne overvåge mailkonties for til og fra meldinger.

Jeg har fundet maillist controller fra Arclab (http://www.arclab.com/products/amlc/) som passer til vores behov men syntes at 200 Euro er for dyrt.

Jeg håber i kan hjælpe.
Avatar billede krislicoque Nybegynder
20. december 2005 - 15:53 #1
Avatar billede Keld Nielsen Forsker
20. december 2005 - 16:44 #2
Der er da ingen tvivl: http://www.group-mail.com/asp/common/downloads.asp
Gratis hvis du splitter din database op i stykker af 100

Hvis du vil have alle dine ønsker opfyldt, koster det lidt.
Avatar billede LNG.DK Novice
22. juni 2006 - 00:46 #3
Kris det er det software jeg har kigget på.