Avatar billede lamaduck Nybegynder
22. december 2005 - 20:25 Der er 38 kommentarer og
1 løsning

Søger: World of Warcraft Guest Pass

har tænkt på at starte wow men har ikke spillet mmorpg før så vil ikke købe det uden at prøve først så søger en Guest Pass på 10dage (håber der er en/nogle der kan hjælpe)
Avatar billede -bartfreak Nybegynder
22. december 2005 - 20:33 #1
Avatar billede lamaduck Nybegynder
22. december 2005 - 20:39 #2
ved det men skal bruge et Guest Pass
Avatar billede -bartfreak Nybegynder
22. december 2005 - 20:42 #3
ved hvad..???
Avatar billede simonvalter Praktikant
22. december 2005 - 20:47 #4
du kan købe guest pass på ebay for en 30-60 kr.
Avatar billede lamaduck Nybegynder
22. december 2005 - 20:48 #5
-bartfreak> ved hvor man skal registrer sig men skal bruge et Guest Pass for at kunne det

simonvalter> bruger ikke ebay
Avatar billede -bartfreak Nybegynder
22. december 2005 - 20:50 #6
ja det skal du, du skal indtaste licens-key, men det er vel ikke et problem.??
Avatar billede -bartfreak Nybegynder
22. december 2005 - 20:51 #7
ps: ebay.. tror ikke det er en go´ ide, læs på side 1 her.->> http://www.worldofwarcraft.com/
Avatar billede -bartfreak Nybegynder
22. december 2005 - 20:54 #8
måske misforstår jeg, se her.-> https://signup.worldofwarcraft.com/authkey.html
Avatar billede lamaduck Nybegynder
22. december 2005 - 20:55 #9
-bartfreak> er Guest Pass jeg søger (til 10dage trial)
Avatar billede -bartfreak Nybegynder
22. december 2005 - 20:55 #10
ja, se linket..
Avatar billede simonvalter Praktikant
22. december 2005 - 20:58 #11
bartfreak? læs hvad.

Ebay er en udemærket ide, det virker og hvis man vil sælge sit spil, eller en guest account er der heller ikke noget galt i det.
chancen for at nogen giver dig en gratis guest account her er også rimlig lille så hvis du ikke vil vente alt for længe så køber du spillet eller en guest account og kan komme igang idag.
Avatar billede simonvalter Praktikant
22. december 2005 - 20:59 #12
bartfreak du har misforstået noget. det du linker til er der man laver en konto. for at lave en konto skal du have en key.
Avatar billede -bartfreak Nybegynder
22. december 2005 - 21:00 #13
de skriver blot, st de har slettet 18.000 kontier..bla bla.. derfor.

Det skulle ikke komme bag på mig, at hvis man køber sin licens via feks. e-bay, ja så er man 1 af de 18.000.?
Avatar billede lamaduck Nybegynder
22. december 2005 - 21:00 #14
-bartfreak> har set det og mangler et Guest Pass for at kunne oprette en trial
Avatar billede -bartfreak Nybegynder
22. december 2005 - 21:01 #15
for at spille online, skal man ha´ købt spillet, uanset gæste konto, el. alm. konto.
Avatar billede simonvalter Praktikant
22. december 2005 - 21:01 #16
bartfreak nej de har lukket konto der har snydt f.eks med programmer til at harveste guld.
du ejer din nøgle og har derfor også ret til at sælge den.
Avatar billede simonvalter Praktikant
22. december 2005 - 21:03 #17
og spillet kan du downloade, da jeg testede betaen skulle man også bare downloade det.
Avatar billede lamaduck Nybegynder
22. december 2005 - 21:04 #18
-bartfreak> iden i 10dage Guest Pass er vel man kan prøve spillet inden man køber det

der er ingen ide i at købe spillet får at prøve 10dage når der er 1 måned med i pakken (og man henter vel bare en client til trial)
Avatar billede -bartfreak Nybegynder
22. december 2005 - 21:06 #19
læs eula.. det står der alt sammen, man må ikke modtage penge for nøgle el. andet.
se feks. 8. Selling of Items,11. Ownership..
Avatar billede -bartfreak Nybegynder
22. december 2005 - 21:07 #20
det er mere el. mindre et online spil, hvor man hver md. betaler...
Håber i/du har ret, men jeg har ikke set det nogen steder..O)
Avatar billede simonvalter Praktikant
22. december 2005 - 21:12 #21
et guest pass følger med til spillet så man kan give det til en ven eller lign. Kan godt være de ikke vil have man sælger dem men det ændrer ikke ved at der er massere til salg på ebay og at de ikke kan og sikkert heller ikke vil gøre noget ved det da det sansynligvis skaffer massere af kunder til dem. Det er uden tvivl den hurtigste måde at få fat i et guest pass på medmindre man har en ven med et.
Avatar billede -bartfreak Nybegynder
22. december 2005 - 21:15 #22
links kan overbevise mig, og som jeg ser det... simon, så anbefaler du at bryde loven..?
Avatar billede simonvalter Praktikant
22. december 2005 - 21:18 #23
en eula er ikke lov...
og hvad snakker du om af links? links til hvad.

men du må da godt lige smide et link til hvor der står man ikke må vidersælge sit spil
Avatar billede -bartfreak Nybegynder
22. december 2005 - 21:19 #24
det har jeg jo gjort..??
Avatar billede -bartfreak Nybegynder
22. december 2005 - 21:24 #25
du snakker om at man kan købe en nøgle på e-bay, for du spillet med.. nej næppe.. derfor er det ulovligt.!
det står sikkert er.-> http://www.antipirat.dk/
personligt synes jeg det kan være svært at vide hvor grænsen går, men den her er for åbenlys..eller ?
Avatar billede simonvalter Praktikant
22. december 2005 - 21:26 #26
8.    Selling of Items.

Remember, at the outset of these Terms of Use, where we discussed how you were "licensed" the right to use World of Warcraft, and that your license was "limited"? Well, here is one of the more important areas where these license limitations come into effect. Note that Blizzard Entertainment either owns, or has exclusively licensed, all of the content which appears in World of Warcraft. Therefore, no one has the right to "sell" Blizzard Entertainments content, except Blizzard Entertainment! So Blizzard Entertainment does not recognize any property claims outside of World of Warcraft or the purported sale, gift or trade in the "real world" of anything related to World of Warcraft. Accordingly, you may not sell items for "real" money or exchange items outside of World of Warcraft.

Det der drejer sig om content i world of warcraft.. f.eks en character, gold osv.
Avatar billede -bartfreak Nybegynder
22. december 2005 - 21:28 #27
jamen fint, jeg skal ikke lege politi mand..O)
Jeg ville bare ikke rode mig ud i at købe licens på ebay..O)
Avatar billede simonvalter Praktikant
22. december 2005 - 21:41 #28
ja well det har jo intet at gøre med at være pirat. man har købt og betalt noget og blizzard har fået deres penge. Der er ikke flere der kan bruge sådan en key, når den først er aktiveret. Accounts er en hel anden ting.. der er ikke tilladt.
Avatar billede -bartfreak Nybegynder
26. december 2005 - 21:50 #29
er der mon en Happy ending her..O)

smider et svar, hvis du kunne mine kom´s, ellers afvis det bare.
Avatar billede plx Nybegynder
26. december 2005 - 21:54 #30
http://www.fileplanet.com/promotions/worldofwarcraft/trial/

ved at besøge siden bag en proxy lokaliseret i usa, kunne jeg få tilsendt en 10 dage trial key. Jeg har dog ikke afprøvet den
Avatar billede -bartfreak Nybegynder
26. december 2005 - 21:59 #31
hvorfor bag en proxy..O)
?
Avatar billede plx Nybegynder
26. december 2005 - 22:02 #32
Fordi siden ikke virkede med min danske ip :o

Du får sikkert også "The World of Warcraft trial is only available to users in North America." hvis du trykker på linket
Avatar billede -bartfreak Nybegynder
26. december 2005 - 22:03 #33
okay, smart..O)
Avatar billede lamaduck Nybegynder
27. december 2005 - 01:06 #34
plx> hvordan gør man det proxy noget? :)
Avatar billede lamaduck Nybegynder
28. december 2005 - 22:49 #35
ser ikke ud til jeg får hjælp her.lukket
Avatar billede -bartfreak Nybegynder
28. december 2005 - 22:56 #36
vi gjorde hvad vi kunne..!

om du for hjælp næste gang..???

øøh, tak for forsøget..hjælpen..O)
Avatar billede j_jorgensen Nybegynder
18. januar 2006 - 23:20 #37
Jeg kan oplyse at det trick med fileplanet + proxy virker GLIMRENDE! :D

Jeg brugte en proxy fra http://www.publicproxyservers.com/page1.html og satte FFX op til at bruge den.

Det tager lidt tid - men virker rigtig godt.
Avatar billede -bartfreak Nybegynder
19. januar 2006 - 14:38 #38
skylder du så ikke plx point..??
Avatar billede caweren Nybegynder
19. februar 2008 - 13:05 #39
jeg har et guest pass du gerne må få... skriv til gud-2630@hotmail.com