Avatar billede kwan112 Nybegynder
23. december 2005 - 00:37 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Windows MCE finder ikke alle kanaler

Jeg har et Windows Media Center system. Det hele fungerer perfekt. på nær en ting.

den finder ikke alle mine kanaler.. den finder alle dem fra K5 til K68. Men derimellem er der nogle kanaler som ligger på S9 til S20. Den finder ingen af S kanalerne, men alle K kanalerne

link til mine kanaler her ( http://www.nal-medienet.dk/tvradio/store-pakke.html )

hvad kan jeg gøre hved det?
Avatar billede ser Nybegynder
26. december 2005 - 21:48 #1
Prøv under
Indstillinger ==> TV ==> Konfigurer TV-signalet
der hvor du vælger imellem:
Antenne, kabel eller satelit
at vælge kabel !!                det hjalp da jeg havde tilsvarende problem.

mvh Ser
Avatar billede kwan112 Nybegynder
28. december 2005 - 13:03 #2
Det hjalp.. 1000 tak...

:D