Avatar billede lowfire Nybegynder
25. december 2005 - 01:32 Der er 1 løsning

Telefonsvarer og Sim unlock til Qtek 8100

Jeg ville hører om der er nogle af Jer som har fundet et program til en Qtek 8100, eller ved hvor det findes, som fungere som telefonsvarer.

Og er der nogen som har fået åbnet sin Qtek 8100 andre steder end hos forhandleren? Har lige købt en hos Telia for 1699,- uden abb. og jeg har CBB som udbyder. Sim-lock $uck$ :-)

På forhånd tak

Michael.

PS. Forsat Glædelig Jul og Godt Nytår
Avatar billede vaabengaard Nybegynder
06. januar 2006 - 20:11 #1
Hej
Jeg har også lige fået en qtek 8100, låst til Telia.
Efter lang tids søgning lykkedes det at finde denne side,hvor der er 2 små programmer til at unlocke den, bare følg vejledningen, så kører det.
http://www.spv-developers.com/forum/showthread.php?t=486