Avatar billede coinz Nybegynder
27. december 2005 - 17:21 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

ATI mobility Radeon 9700 Driver

Hejsa. Jeg skal bruge den nyeste version af drivers til det kort der er nævnt ovenfor og kan simpelthen ikke finde det nogen vegne. Hvis der findes nogle behjælpelige sjæle herinde ville det være superfedt;-)

/coinz
Avatar billede jepe Nybegynder
27. december 2005 - 17:42 #1
Hvilken pc har du? - Oftest skal man finde sinde drivere (jeg gætter på det er en laptop) på producentens hjemmeside, da driverne kan være tilpassede din specifikke model...
Avatar billede coinz Nybegynder
27. december 2005 - 17:56 #2
Det er ganske rigtigt en laptop (medion), og har naturligvis kigget på ATI's hjemmeside, og kan simpelthen ikke finde en brik. Fandt det på en anden side, men der er den åbenbart fjernet fra for download siden findes ikke længere eller serveren er ihvertfald ikke online. Håber der er nogen der har en ide om hvor pokker jeg finder det

-coinz-
Avatar billede huset Praktikant
27. december 2005 - 18:37 #3
http://www1.medion.de/downloads/?lang=dk

Du kan IKKE finde den andre steder end hos medion
Avatar billede coinz Nybegynder
27. december 2005 - 18:51 #4
Jeg kan ikke rigtig finde noget der matcher på min grafikkort derinde. Medmindre at et X når de f.eks. skriver 9x00 series betyder at det er til alle kort i 9000 serien og opefter...

-coinz-
Avatar billede huset Praktikant
27. december 2005 - 19:07 #5
Det er det
Avatar billede huset Praktikant
27. december 2005 - 19:09 #6
Avatar billede coinz Nybegynder
27. december 2005 - 20:23 #7
huset-> Det medion link virkede... mange tak
Avatar billede huset Praktikant
28. december 2005 - 18:33 #8
Velbekomme