Avatar billede faetterfoto Praktikant
28. december 2005 - 16:43 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Er jeg blevet hijack'et ?

Er der noget i denne fil som gør at jeg ikke kan noget som helst på computeren ????

Logfile of HijackThis v1.99.1
Scan saved at 16:34:35, on 28-12-2005
Platform: Windows XP SP2 (WinNT 5.01.2600)
MSIE: Internet Explorer v6.00 SP2 (6.00.2900.2180)

Running processes:
C:\WINDOWS\System32\smss.exe
C:\WINDOWS\system32\winlogon.exe
C:\WINDOWS\system32\services.exe
C:\WINDOWS\system32\lsass.exe
C:\WINDOWS\system32\svchost.exe
C:\WINDOWS\System32\svchost.exe
C:\WINDOWS\system32\spoolsv.exe
C:\WINDOWS\Explorer.EXE
C:\WINDOWS\System32\igfxtray.exe
C:\WINDOWS\System32\hkcmd.exe
C:\Programmer\Analog Devices\SoundMAX\SMTray.exe
C:\Programmer\Analog Devices\SoundMAX\DrvLsnr.exe
C:\Programmer\COMPAQ\Easy Access Button Support\StartEAK.exe
C:\Programmer\Roxio\Easy CD Creator 6\DragToDisc\DrgToDsc.exe
C:\Programmer\Hewlett-Packard\Digital Imaging\Bin\hpqWRG.exe
C:\PROGRA~1\CA\ETRUST~1\realmon.exe
C:\WINDOWS\System32\igfxpers.exe
C:\Programmer\Java\jre1.5.0_06\bin\jusched.exe
C:\WINDOWS\system32\ctfmon.exe
C:\Programmer\Messenger\MSMSGS.EXE
C:\Programmer\FoneSync 4.0\FoneSyncSystemTray.Exe
C:\Programmer\MSN Messenger\MsnMsgr.Exe
C:\Programmer\Hewlett-Packard\Digital Imaging\bin\hpobnz08.exe
C:\Programmer\Hewlett-Packard\Digital Imaging\bin\hpotdd01.exe
C:\Programmer\Hewlett-Packard\Digital Imaging\bin\hpoevm08.exe
C:\Programmer\Compaq\Easy Access Button Support\CPQEAKSYSTEMTRAY.EXE
C:\Programmer\Compaq\Easy Access Button Support\CPQEADM.EXE
C:\Compaq\EAKDRV\EAUSBKBD.EXE
C:\PROGRA~1\Compaq\EASYAC~1\BttnServ.exe
C:\Programmer\CA\eTrust Antivirus\InoRpc.exe
C:\Programmer\CA\eTrust Antivirus\InoRT.exe
C:\Programmer\CA\eTrust Antivirus\InoTask.exe
C:\Programmer\Fælles filer\Microsoft Shared\VS7DEBUG\MDM.EXE
C:\Programmer\Analog Devices\SoundMAX\SMAgent.exe
C:\WINDOWS\System32\svchost.exe
C:\WINDOWS\System32\MsPMSPSv.exe
C:\WINDOWS\System32\HPZipm12.exe
C:\WINDOWS\system32\taskmgr.exe
C:\Programmer\Internet Explorer\iexplore.exe
D:\hijackthis.exe

R1 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Search Bar = http://go.compaq.com/1Q00CDT/0406/bl8.asp
R0 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = http://www.hk.dk/
R1 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Search Bar = http://go.compaq.com/1Q00CDT/0406/bl8.asp
R0 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = http://go.compaq.com/1Q00CDT/0406/bl7.asp
R0 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Toolbar,LinksFolderName = Hyperlinks
O2 - BHO: AcroIEHlprObj Class - {06849E9F-C8D7-4D59-B87D-784B7D6BE0B3} - C:\Programmer\Adobe\Acrobat 5.0\Reader\ActiveX\AcroIEHelper.ocx
O2 - BHO: (no name) - {53707962-6F74-2D53-2644-206D7942484F} - C:\PROGRA~1\SPYBOT~1\SDHelper.dll
O2 - BHO: SSVHelper Class - {761497BB-D6F0-462C-B6EB-D4DAF1D92D43} - C:\Programmer\Java\jre1.5.0_06\bin\ssv.dll
O4 - HKLM\..\Run: [IgfxTray] C:\WINDOWS\System32\igfxtray.exe
O4 - HKLM\..\Run: [HotKeysCmds] C:\WINDOWS\System32\hkcmd.exe
O4 - HKLM\..\Run: [Smapp] C:\Programmer\Analog Devices\SoundMAX\SMTray.exe
O4 - HKLM\..\Run: [DrvLsnr] C:\Programmer\Analog Devices\SoundMAX\DrvLsnr.exe
O4 - HKLM\..\Run: [srmclean] C:\Cpqs\Scom\srmclean.exe
O4 - HKLM\..\Run: [SetRefresh] C:\Programmer\Compaq\SetRefresh\SetRefresh.exe
O4 - HKLM\..\Run: [CPQEASYACC] C:\Programmer\COMPAQ\Easy Access Button Support\StartEAK.exe
O4 - HKLM\..\Run: [RoxioEngineUtility] "C:\Programmer\Fælles filer\Roxio Shared\System\EngUtil.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [RoxioDragToDisc] "C:\Programmer\Roxio\Easy CD Creator 6\DragToDisc\DrgToDsc.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [HPpromo psc 2175] "C:\Programmer\Hewlett-Packard\Digital Imaging\Bin\hpqWRG.exe" /N "psc 2175" -r
O4 - HKLM\..\Run: [Realtime Monitor] C:\PROGRA~1\CA\ETRUST~1\realmon.exe -s
O4 - HKLM\..\Run: [WinPatrol] C:\Programmer\BillP Studios\WinPatrol\winpatrol.exe
O4 - HKLM\..\Run: [QuickTime Task] "C:\Programmer\QuickTime\qttask.exe" -atboottime
O4 - HKLM\..\Run: [Persistence] C:\WINDOWS\System32\igfxpers.exe
O4 - HKLM\..\Run: [SunJavaUpdateSched] C:\Programmer\Java\jre1.5.0_06\bin\jusched.exe
O4 - HKCU\..\Run: [CTFMON.EXE] C:\WINDOWS\system32\ctfmon.exe
O4 - HKCU\..\Run: [MSMSGS] "C:\Programmer\Messenger\MSMSGS.EXE" /background
O4 - HKCU\..\Run: [FoneSyncSystemTray] "C:\Programmer\FoneSync 4.0\FoneSyncSystemTray.Exe"
O4 - HKCU\..\Run: [MsnMsgr] "C:\Programmer\MSN Messenger\MsnMsgr.Exe" /background
O4 - Global Startup: Adobe Reader Hurtigstart.lnk = C:\Programmer\Adobe\Acrobat 7.0\Reader\reader_sl.exe
O4 - Global Startup: CSAgent.lnk = ?
O4 - Global Startup: hp psc 2000 Series.lnk = C:\Programmer\Hewlett-Packard\Digital Imaging\bin\hpobnz08.exe
O4 - Global Startup: hpoddt01.exe.lnk = ?
O4 - Global Startup: Logo Calibration Loader.lnk = C:\Programmer\GretagMacbeth\i1\Eye-One Match 3\CalibrationLoader\CalibrationLoader.exe
O4 - Global Startup: ProfileReminder.lnk = C:\Programmer\GretagMacbeth\i1\Eye-One Match 3\ProfileReminder.exe
O8 - Extra context menu item: E&ksporter til Microsoft Excel - res://C:\PROGRA~1\MICROS~2\OFFICE11\EXCEL.EXE/3000
O9 - Extra button: (no name) - {08B0E5C0-4FCB-11CF-AAA5-00401C608501} - C:\Programmer\Java\jre1.5.0_06\bin\ssv.dll
O9 - Extra 'Tools' menuitem: Sun Java Console - {08B0E5C0-4FCB-11CF-AAA5-00401C608501} - C:\Programmer\Java\jre1.5.0_06\bin\ssv.dll
O9 - Extra button: (no name) - {2D663D1A-8670-49D9-A1A5-4C56B4E14E84} - (no file)
O9 - Extra button: Opslag - {92780B25-18CC-41C8-B9BE-3C9C571A8263} - C:\PROGRA~1\MICROS~2\OFFICE11\REFIEBAR.DLL
O9 - Extra button: Messenger - {FB5F1910-F110-11d2-BB9E-00C04F795683} - C:\Programmer\Messenger\msmsgs.exe
O9 - Extra 'Tools' menuitem: Windows Messenger - {FB5F1910-F110-11d2-BB9E-00C04F795683} - C:\Programmer\Messenger\msmsgs.exe
O12 - Plugin for .spop: C:\Programmer\Internet Explorer\Plugins\NPDocBox.dll
O16 - DPF: {17492023-C23A-453E-A040-C7C580BBF700} (Windows Genuine Advantage Validation Tool) - http://go.microsoft.com/fwlink/?linkid=39204
O16 - DPF: {3BFFE033-BF43-11D5-A271-00A024A51325} (iNotes6 Class) - https://www.hktillidsvalgt.dk/iNotes6.cab
O16 - DPF: {B38870E4-7ECB-40DA-8C6A-595F0A5519FF} (MsnMessengerSetupDownloadControl Class) - http://messenger.msn.com/download/MsnMessengerSetupDownloader.cab
O18 - Protocol: msnim - {828030A1-22C1-4009-854F-8E305202313F} - "C:\PROGRA~1\MSNMES~1\msgrapp.dll" (file missing)
O20 - Winlogon Notify: igfxcui - C:\WINDOWS\SYSTEM32\igfxdev.dll
O23 - Service: Adobe LM Service - Adobe Systems - C:\Programmer\Fælles filer\Adobe Systems Shared\Service\Adobelmsvc.exe
O23 - Service: eTrust Antivirus RPC Server (InoRPC) - Computer Associates International, Inc. - C:\Programmer\CA\eTrust Antivirus\InoRpc.exe
O23 - Service: eTrust Antivirus Realtime Server (InoRT) - Computer Associates International, Inc. - C:\Programmer\CA\eTrust Antivirus\InoRT.exe
O23 - Service: eTrust Antivirus Job Server (InoTask) - Computer Associates International, Inc. - C:\Programmer\CA\eTrust Antivirus\InoTask.exe
O23 - Service: Pml Driver HPZ12 - HP - C:\WINDOWS\System32\HPZipm12.exe
O23 - Service: SoundMAX Agent Service (SoundMAX Agent Service (default)) - Analog Devices, Inc. - C:\Programmer\Analog Devices\SoundMAX\SMAgent.exe
Avatar billede arlet Juniormester
28. december 2005 - 19:32 #1
tjekker den nu
Avatar billede arlet Juniormester
28. december 2005 - 19:33 #2
Den er ren..

Hvad kan den ikke??
Avatar billede faetterfoto Praktikant
28. december 2005 - 22:04 #3
Hej Arlet.

Når jeg sætter scanner eller min skærm calebringsenhed i gang går den fuldstændig i baglås. Scanneren kan man starte og så starter den 20-30 min senere.
Avatar billede arlet Juniormester
29. december 2005 - 10:00 #4
Ja, der må jeg nok stå af, det har jeg ingen anelse om hvad der er galt..

Måske andre der har en løsning??
29. december 2005 - 10:22 #5
Hvilken scanner ?
Hvad er en "skærm calebringsenhed" ?
Avatar billede faetterfoto Praktikant
29. december 2005 - 19:04 #6
der er tale om HP PSC 2175 all in one.

Du får skærmen til at stå rigtig i faverne, så der er de rigtige farver du ser på skærmen når du sidder og arbejder med fotografier.
Avatar billede faetterfoto Praktikant
06. februar 2006 - 03:28 #7
Jeg lukker spørsmålet da der ikke er nogen der kan komme med en løsning
Avatar billede arlet Juniormester
06. februar 2006 - 07:17 #8
Du spurgte om dette her:
Er der noget i denne fil som gør at jeg ikke kan noget som helst på computeren ????

mit svar var: Den er ren..

Hvorfor tager du så alle pointene selv??
Avatar billede svart Nybegynder
07. februar 2006 - 10:03 #9
featter72, du er  ikke helt fair...  Syntes du skal give arlet sine point. Du spørger om du er hijack'et.. det var du ikke! Du spugte og fik et svar, pas på med det, du kunne hurtig komme på den sorte liste