Avatar billede lamaduck Nybegynder
28. december 2005 - 22:51 Der er 23 kommentarer og
1 løsning

Anonymt surfing på nettet?

skal bruge noget (gratis) hvor jeg kan surfe gennem en anden proxy så jeg kan komme ind på http://www.fileplanet.com/promotions/worldofwarcraft/trial og det skal virke så jeg kan få tilsendt en trial kode fra siden
Avatar billede thesurfer Nybegynder
28. december 2005 - 23:16 #1
Du skal bare bruge en proxyserver der har ip i "North America".. :-)

/theSurfer
Avatar billede thesurfer Nybegynder
28. december 2005 - 23:22 #2
Avatar billede kourinsu Nybegynder
28. december 2005 - 23:30 #3
Jeg faldt over denne artikel forleden. Jeg har ikke testet det, men det virker interessant.
Avatar billede kourinsu Nybegynder
28. december 2005 - 23:30 #4
Avatar billede lamaduck Nybegynder
28. december 2005 - 23:34 #5
Avatar billede thesurfer Nybegynder
28. december 2005 - 23:38 #6
Avatar billede pidgeot Nybegynder
28. december 2005 - 23:41 #7
Ja, men hvis du så logger ind, får du beskeden om at den kun er tilgængelig i Nordamerika. Man er desværre nødt til at bruge den besværlige vej gennem en proxy :)
Avatar billede thesurfer Nybegynder
28. december 2005 - 23:44 #8
Jeg mener at jeg brugte nr 2 proxyserver på listen, for at få skærmbilledet:

http://www.tehbox.com/proxy/?typefilter=3&portfilter=Every+Port&countryfilter=United+States&Filter=Filter

/theSurfer
Avatar billede lamaduck Nybegynder
28. december 2005 - 23:46 #9
hvordan bruger man proxysereveren?

kourinsu> SwitchProxy som bliver brugt i artiklen virker kun i firefox 0.8-1.0 og køre med 1.5
Avatar billede bufferzone Praktikant
28. december 2005 - 23:58 #10
Læs denne artikel om den ultimative anonymitet på nettet

http://exp.dk/artikler/810
Avatar billede ranglen Nybegynder
29. december 2005 - 00:03 #11
i din browser kan du angive proxyen her: tools > options > connection settings

buffers artikel er nok lidt overkill til dette projekt
Avatar billede thesurfer Nybegynder
29. december 2005 - 00:07 #12
hehe.. meget overkill :-)

Vælg en proxyserver fra listen (ip og portnummer) i 28/12-2005 23:44:04 og angiv den i dine indstillinger.

Load siden..

/theSurfer
Avatar billede thesurfer Nybegynder
29. december 2005 - 00:10 #13
På dansk:
Menuen Funktioner > Internetindstillinger > fanen Forbindelser > LAN-indstillinger... > Proxy server

Sæt kryds i checkboxen, og indtast IP i "Adresse" og portnummer i "Port".

Klik OK 2 gange, så skulle vinduet med indstillingerne være lukket.

(re)load siden.

/theSurfer
Avatar billede lamaduck Nybegynder
29. december 2005 - 00:23 #14
fik mit trial pass :D (tak thesurfer) smider du ikke et svar :)
Avatar billede thesurfer Nybegynder
29. december 2005 - 00:28 #15
Joda :-)

/theSurfer
Avatar billede thesurfer Nybegynder
29. december 2005 - 00:29 #16
Du kan også give ranglen points, hvis du brugte hans instruktioner..

/theSurfer
Avatar billede thesurfer Nybegynder
29. december 2005 - 00:29 #17
Damn, det var hurtigt :-)

ranglen> Sig lige til, hvis du vil have nogle points..

/theSurfer
Avatar billede thesurfer Nybegynder
29. december 2005 - 00:30 #18
lamaduck>
Tak for points :-)

Held og lykke med trial pass'et :-)

/theSurfer
Avatar billede lamaduck Nybegynder
29. december 2005 - 06:28 #19
har hentet clienten på 3GB for at finde ud af jeg ikke kan prøve trial uden et visa kort :(
Avatar billede thesurfer Nybegynder
29. december 2005 - 11:48 #20
Surt..
Jeg ved at man betaler (månedligt, mener jeg) for WoW.. men kan man ikke betale på anden vis?

Hvis det bare er til verifikation (et sikkerhedscheck.. altså, at der ikke bliver trukket penge), kan du måske få en ven til at hjælpe dig..

Eller også kan I aftale, at han betaler beløbet, og får pengene (kontant) af dig..

/theSurfer
Avatar billede lamaduck Nybegynder
29. december 2005 - 16:29 #21
kender ingen med visa og er kun til verifikation
Avatar billede thesurfer Nybegynder
29. december 2005 - 16:34 #22
Og jeg tør vædde med, at dine forældre har Dankort, men ikke Visa Dankort :-)

/theSurfer
Avatar billede lamaduck Nybegynder
29. december 2005 - 19:19 #23
vi kan væde du vil aktiver min trial :P de bruger ikke plastik kort :( (kun hævekort til banken)
Avatar billede thesurfer Nybegynder
29. december 2005 - 19:22 #24
Hehe.. :-)

/theSurfer