Avatar billede s_kjaer Praktikant
03. januar 2006 - 21:49 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Vejledende løsninger til Finansiel Planlægning

Hej

Jeg mangler vejledende løsninger på tidligere eksamensopgaver til faget Finansiel planlægning på 2. del af HD(R) på SDU.

Jeg har set dem et eller andet sted, men nu kan jeg ikke finde dem igen. :-(

Det er til disse opgaver jeg mangler løsninger til: http://www.sam.sdu.dk/student/eksamen/opgaver/visopg.shtml?grp=2&titel=Åben%20uddannelse&navn=Finansiel+planl%E6gning#jump

Point bliver fordelt onsdag eftermiddag, da der er eksamen torsdag......
Søren
Avatar billede bufferzone Praktikant
03. januar 2006 - 22:03 #1
det er vel ikke dem der linkes til her?

http://samnet3.sdu.dk/~liru/
Avatar billede s_kjaer Praktikant
03. januar 2006 - 22:09 #2
Jeg har været inde på den side, men links til løsninger på eksamensopgaverne er døde ved mig.
Avatar billede s_kjaer Praktikant
15. februar 2006 - 22:36 #3
Må vist hellere få lukket - jeg fik vejledende løsninger, og bestod faget :-)