Avatar billede mimmer Nybegynder
04. januar 2006 - 21:06 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Empire Earth 2 - capture city center

Jeg sidder fast i den 2. mission - American.

Jeg mangler at Capture et citycenter. Dvs. der er 2 men man kan ikke ødelægge dem. Hvordan skal man så capture dem??

Jeg har dræbt alle de røde - fundet alle deres vejrballoner, der er absolut ikke mere jeg kan gøre andet end jeg mangler hak i Capture Citycenter...
Avatar billede Slettet bruger
04. januar 2006 - 21:52 #1
byg et city center i deres område
Avatar billede mimmer Nybegynder
04. januar 2006 - 22:55 #2
Jeg har bygget i alle omkransede områder, og må ikke bygge et citycenter i det område, da der jo i forvejen er et citycenter (som jeg ikke kan ødelægge)?!
Avatar billede mimmer Nybegynder
24. januar 2006 - 19:52 #3
Fandt ud af det - der er en speciel knap/funktion der hedder capture building.

Lukker igen.