Avatar billede renehaas Nybegynder
08. januar 2006 - 14:52 Der er 4 kommentarer

Min computer har ingen lyd

Jeg har formateret min harddisk og kan nu ikke få lyd på min maskine. jeg har prøvet at slette driverne og geninstallere. Jeg har hentet en opdateret driver og installeret men det ændrer ikke noget. Når jeg hat slettet driveren og starter forfra melder XP at den har fundet lydkortet og installerer ny hardware. Lydkortet er integreret i bundkortet og bruger en SIS driver og bundkortet er et ECS k7s5a.
Avatar billede renehaas Nybegynder
08. januar 2006 - 14:54 #1
Undskylder trådens dårlige placering.
Beder admin om at ligge den det rigtige sted. For jeg kunne ikk få det til at fungere.
Avatar billede peet49 Nybegynder
08. januar 2006 - 14:57 #2
Du skal tjekke ver.nummer på bundkortet, så du får de rigtige: http://www.ecsusa.com/downloads/downloads_main.cfm?to=Motherboard
Avatar billede renehaas Nybegynder
08. januar 2006 - 15:00 #3
Jeg kan ikke huske hvad socket mit bundkort har. hvad gør jeg så?
Kan jeg ikke bare finde den rigtige driver, hvis jeg ved at mit bundkort hedder ECS k7s5a?? Tak for den hurtige respons.
08. januar 2006 - 15:45 #4
Denne ka' også guide dig på rette vej:
http://www.hcma.dk/uploads_kandu/everesthome151.zip