Avatar billede ppr Nybegynder
09. januar 2006 - 10:39 Der er 17 kommentarer og
1 løsning

script søges!?

Jeg har brug for et script der kan sortere IP og URL fra på en hjemmeside og evt. "poppe" op med en meddelelse eller side som fortæller at den pågældende er "uønsket" på dette websted.

Måske findes der et script med de kendte "Loader, please wait" script med denne funktion?

Eller et hvor man selv kan bestemme et billede eller tekstbox/side ect. mens IP / URL chekkes!?

Må også gerne logge besøgende...
Avatar billede backside Nybegynder
09. januar 2006 - 11:08 #1
Har du prøvet en googling?
http://backside.dk/idx.php?967050
Avatar billede ppr Nybegynder
11. januar 2006 - 08:05 #2
Tak for svaret men der mangler nu alligevel noget før det kan anvendes.

Login = loading/URL & IP check (evt. med popup funktionen)
Avatar billede backside Nybegynder
11. januar 2006 - 12:32 #3
Hvorfor vil du ha en vente funktion?
Det tager jo bare et splitsekund at checke IP´en.
Avatar billede ppr Nybegynder
11. januar 2006 - 23:46 #4
Jeg har besøg af en uønsket person i stedet for at rode med mine script - tænkte jeg på at indføre den "please wait - site loading" funktion hvor så jeg kunne lægge IP log/IP+URL spærring ind i.

Jeg kender ikke IP eller URL adressen endnu....

Kan du hjælpe?
Avatar billede backside Nybegynder
12. januar 2006 - 11:47 #5
Det vil så sige at heller ikke ved om vedkommende har fast IP?
Avatar billede ppr Nybegynder
12. januar 2006 - 12:17 #6
nej da det kun er en emailadresse der optræder i mit program
Avatar billede inctor Nybegynder
12. januar 2006 - 12:26 #7
Hmm .. du kan lave alle de der Checks før at den udskriver ens data .. ex:

$blok = mysql_query("SELECT * FROM tabelnavn WHERE username = '$_POST[username]'");
$blokking= mysql_fetch_array($blok);

if($_POST[username] == $blokking) {
echo "<h1>Du Er Ikke Velkommen her ! </h1>";
}
else {
echo "Velkommen $_POST[username]";
}

//Resten Af Dine Query's .. og den normale tekst som skal komme ..

Den kode skal kopieres ind lige før at din tekst blir udskrevet, altså hvor den skriver velkommen .. eller noget i den stil .. hvis du forstår .. det vil jeg give som et gæt .. der skal jo arbejdes og finpudses på det ..
Avatar billede ppr Nybegynder
14. januar 2006 - 09:28 #8
andre løsninger?
Avatar billede backside Nybegynder
14. januar 2006 - 12:14 #9
Stik mig lige din IP.
Er ved at lave noget der måske kan bruges.
Avatar billede backside Nybegynder
14. januar 2006 - 13:16 #10
Noget i den stil her måske:
http://backside.dk/idx.php?673242

Den logger hvert besøg med IP, dato og tid
Avatar billede ppr Nybegynder
15. januar 2006 - 11:22 #11
ser interessant ud. Mere info??
Avatar billede backside Nybegynder
15. januar 2006 - 11:26 #12
Hvis du hvis du prøver igen burde du ikke kunne se den samme side.
Avatar billede backside Nybegynder
15. januar 2006 - 12:13 #13
Jeg stammer lige en smule i sidste kommentar kan jeg se... gg

Hvis det kan bruges smider jeg en pakke med filerne op, så kan du selv redigere dem så de passer.
Avatar billede ppr Nybegynder
15. januar 2006 - 20:03 #14
Det virker jo fint...

Hvad med loggen?
Avatar billede backside Nybegynder
15. januar 2006 - 21:11 #15
Den ligger i en txt fil
Avatar billede backside Nybegynder
15. januar 2006 - 21:12 #16
Avatar billede backside Nybegynder
15. januar 2006 - 23:21 #17
Kan du bruge det eller hvad?
Avatar billede ppr Nybegynder
16. januar 2006 - 12:27 #18
kigger på det