Avatar billede nic_the_best Nybegynder
11. januar 2006 - 13:57 Der er 6 kommentarer og
3 løsninger

Hvilket antivirus prog sløver computeren mindst

Hej

Nogen der kender nogle nyere tests som viser hvilke antivirus programmer som sluger mindst resourser fra computeren.
Avatar billede arlet Juniormester
11. januar 2006 - 14:04 #1
Avast virusscanner er freeware, men har mange ting bla. autoupdate, realtimescanning og mailscanning. Derudover en rigtig god support. Dette Antivirus prg. er på fuld højde med dem man køber, hvad angår effektivitet.
Så absolut "meget for pengene"

http://www.arlet.dk/freewareantivirusprogrammer.htm

Jeg bruger selv Avast og jeg har ikke fortrudt at jeg smed norton ud..
Avatar billede arlet Juniormester
11. januar 2006 - 14:05 #2
og den bruger næsten ingen resourcer..
Avatar billede nva Praktikant
11. januar 2006 - 14:07 #3
Avatar billede nva Praktikant
11. januar 2006 - 14:07 #4
Personligt bruger jeg den gratis version fra AVG og har aldrig haft problemer.
Avatar billede uffesteenberg Novice
11. januar 2006 - 19:32 #5
Har samme MEGET positive erfaringer som nva med AVG... 3 ård med brebånd og kun virus én gang (og det var den der heftige doom/blaster-sag eller hvad den nu hed, som lagde alle ned og var i nyhederne konstant).
Avatar billede c-holst Novice
12. januar 2006 - 14:23 #6
kan tilslutte mig uffesteenberg på det punkt

mener heler ikke den sløver mit system nævneværdigt. autoupdate med mere
Avatar billede nva Praktikant
19. januar 2006 - 12:08 #7
Får vi response?
Avatar billede c-holst Novice
10. juli 2006 - 22:44 #8
hvordan går så, har du brug for mere hjælp, ellers synes jeg du skal lukke trådan
hvh
carsten
Avatar billede nic_the_best Nybegynder
17. juli 2006 - 12:07 #9
Ups... pinligt.
Ja tusinde tak for jeres svar. Hoppede på AVG og det funger upåklageligt.