Avatar billede mini-milo Nybegynder
14. januar 2006 - 14:31 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

desktop modding program

Jeg havede engang et program hvor man ku modde sit desktop bl.a. så man ku se hvad der kom i tv osv på sit desktop men nu kan jeg ikke huske hvad programmet hedder?
Avatar billede doggy82 Praktikant
14. januar 2006 - 14:41 #1
Avatar billede mini-milo Nybegynder
14. januar 2006 - 14:42 #2
lige presist.. tak
Avatar billede doggy82 Praktikant
14. januar 2006 - 14:46 #3
Var så lidt :)
Downloads er her http://www.samurize.com/html/modules/mydownloads/viewcat.php?cid=1
Sørg også for at hente Clock Client! Med den kan du lave om på uret i taskbaren. Super nice :)