Avatar billede timealert Nybegynder
17. januar 2006 - 09:43 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Gemme flashfil fra internettet til afspilning på harddisk

Hvordan gemmer man en .swf fil (flash fil) så den kan afspilles på harddisken?
Avatar billede le_bon Nybegynder
17. januar 2006 - 09:58 #1
Den ligge i din Temporary Internetfiles - folder. (Tools > Internet Options > Settings > View Files) Så kan du bare flytte filen til et andet sted på din computer...

c",)
Avatar billede le_bon Nybegynder
17. januar 2006 - 09:59 #2
ligge + r  ;)
Avatar billede timealert Nybegynder
17. januar 2006 - 14:05 #3
Nu har jeg fundet filen. Hvordan afspiller jeg den så?

Den afspiller fint når jeg kigger på hjemmesiden, men den mangler et program når den køres fra harddisken
Avatar billede le_bon Nybegynder
17. januar 2006 - 14:13 #4
Ok, regnede med at du havde Flash installeret.
I stedet kan du f.eks. drag 'n droppe filen ind i din browser, så bliver den afspillet dér.

c",)
Avatar billede le_bon Nybegynder
17. januar 2006 - 14:17 #5
Ellers tror jeg faktisk at dette kan hjælpe dig: http://www.orison.biz/blogs/chall3ng3r/?p=110
Avatar billede timealert Nybegynder
17. januar 2006 - 17:09 #6
Tak for hjælpen
Avatar billede le_bon Nybegynder
17. januar 2006 - 18:00 #7
Så lidt c",)