Avatar billede paparazzi Nybegynder
17. januar 2006 - 11:19 Der er 21 kommentarer

Medlemsdatabase - kan duprogrammere?

Jeg skal bruge en database til et medlemsregister, og dette skal udover alm. tekst kunne have diverse filer tilknyttet et medlem (billedfiler), og man skal kunne søge bland medlemmerne via søgeord, kurser mdlemmerne har gennemført m.m., og man skal ud fra denne søgning kunne skrive et brev ud så adresse m.m. automatisk er der. Desuden skal man kunne følge med i hvornår kontigent er betalt, eller medlemsskab udløber, og evt modtage en alarm/email hvis det er tæt på.

Kan du lave det? Så er der $ i vente..

Martin
Avatar billede jensen363 Forsker
17. januar 2006 - 11:31 #1
Send uddybende opgavebeskrivelse til : ose@post.dk

Så skal jeg udarbejde et tilbud
Avatar billede paparazzi Nybegynder
17. januar 2006 - 11:40 #2
Så er der mailet til dig
Avatar billede supertekst Ekspert
17. januar 2006 - 12:59 #3
Også undertegnede er interesseret i kravspecifikation.

Mvh
Supertekst
pb@supertekst-it.dk
Avatar billede paparazzi Nybegynder
17. januar 2006 - 13:02 #4
sendt...
Avatar billede supertekst Ekspert
17. januar 2006 - 15:20 #5
Tak for beskrivelsen.

Er det et krav, at databasen skal kunne administreres på nettet? I så fald er min erfaring hermed ikke stor nok endnu - men selve databasestrukturen er ikke noget problem.
Avatar billede jensen363 Forsker
17. januar 2006 - 15:23 #6
supertekst > jeg har forespurgt om det samme, og det er det vist ikke :o)
Avatar billede paparazzi Nybegynder
17. januar 2006 - 15:27 #7
det ville være det mest optimale, men jeg er åben for forslag
Avatar billede hnteknik Novice
17. januar 2006 - 15:45 #8
Send gerne kravspecs til
hen<fjern>rik@web4it.dk

Henrik
Avatar billede supertekst Ekspert
17. januar 2006 - 15:48 #9
Tak til Jer begge - så vil jeg koncentrere mig om strukturen i første omgang og en central anvendelse - men ikke afvise en senere mulig "på nettet".

Et spørgsmål: punkt 6. Next of kin ???????

MVH
Supertekst
Avatar billede paparazzi Nybegynder
17. januar 2006 - 15:58 #10
Next of Kin er den nærmeste familie/person
Avatar billede jensen363 Forsker
17. januar 2006 - 15:59 #11
Har du behov for et modul til kursus-booking integreret i databasen ?
Avatar billede paparazzi Nybegynder
17. januar 2006 - 16:03 #12
nej.. det skal udelukkende være et lukket system for admins.. ikke et medlemmerne kan kigge i.. det har de allerede på hjemmesiden
Avatar billede jensen363 Forsker
17. januar 2006 - 16:04 #13
Ok
Avatar billede hnteknik Novice
17. januar 2006 - 16:34 #14
>paparazzi - jeg har skrevet en lille note til dig. Hvis du skal administrere den fra nettet, skal det så skrives i PHP ( som din side er lavet i) eller ASP/ASP.NET.
Avatar billede jesperfjoelner Nybegynder
17. januar 2006 - 16:54 #15
Paparazzi > Hvis ikke du har fundet det du søger vil jeg gerne se lidt mere information.
Min mail er: jesperfjoelner AT hotmail.com
Du kan se i min profil, hvad jeg tidligere har lavet.
Avatar billede paparazzi Nybegynder
17. januar 2006 - 16:57 #16
Så er der post Jesper
Avatar billede jensen363 Forsker
18. januar 2006 - 09:05 #17
Tja ... så fik man dårlig karma for sin medvirken på dette indslag

Driver en lille virksomhed her på exp. Meget dårlig type.

Det er vi faktisk en del som gør ...

Et er, at man stiller sin viden til rådighed for problemløsning af den ene eller anden karakter ... et andet er, som i det aktuelle spørgsmål, at man skal levere en komplet løsning ... jeg ved ikke hvor mange af jer som vil gøre det gratis !!!

Den person som har givet karma ... giv dig til kende, ellers er det dybt useriøst
Avatar billede supertekst Ekspert
27. februar 2006 - 10:00 #18
Er der sket en udvikling?

Mvh
Supertekst
Avatar billede jensen363 Forsker
27. februar 2006 - 10:01 #19
Ikke herfra
Avatar billede paparazzi Nybegynder
27. februar 2006 - 10:11 #20
Projektet ligget lidt brak, så der er ingen har leveret noget!
Avatar billede supertekst Ekspert
27. februar 2006 - 10:54 #21
Hej paparazzi

Tak for meldingen - du kender "adressen" hvis jeg kan være til nogen hjælp.

Mvh
Supertekst