Avatar billede max_motor Nybegynder
17. januar 2006 - 17:37 Der er 2 kommentarer

Hvordan laver man windows media player filer om til en Film-DVD

Hvordan kan jeg lave en film DVD, med nogle film jeg har liggende som WMR (windows media player). Jeg bruger Nero 6 ultra som brænder prog. normalt, virker det.
Avatar billede therichman Nybegynder
17. januar 2006 - 17:47 #1
Der findes en del programmer til det, det jeg bruger mest er WinDVD Creator, som er utroligt brugervenligt, og som samtidigt giver et godt brugbart resultat.
Avatar billede uffesteenberg Novice
18. januar 2006 - 00:48 #2
winavi kan!!! www.winavi.com... og så er det efter min erfaring et af de hurtigste... du skal bruge et DVD "author" program til at brænde filerne som en DVD, men det kan Nero eller TMPGenc også ;-)

Kan ikke lige huske om winavi er gratis i et måned, men ellers er der garanteret gratis programmer til det samme...