Avatar billede pindski Nybegynder
19. januar 2006 - 22:33 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

QXL - sletning af konto

Hey.

Jeg har en account på qxl som jeg ikke gider have mere, men hvordan i hulen sletter jeg min konto?
Avatar billede nordicwolf Nybegynder
19. januar 2006 - 23:17 #1
"Hvilke andre muligheder har du for sletning/deaktivering?

QXL giver dig følgende valgmuligheder for at fortælle os om dine ønsker, for eksempel at du ikke ønsker at modtage e-mail fra os:

Du kan sende e-mail til Kundeservice
Du kan besøge Mine interesser afsnittet på vores site
Du kan sende os et brev til følgende postadresse: QXL.dk, Wildersgade 10A, DK-1408 København K.
Du kan ringe på følgende telefonnummer: +45 7026 8070 eller faxe til os på +45 7026 8061. Anmodninger om få fjernet oplysninger vil blive foretaget inden for 10 arbejdsdage fra anmodningen "

Du skal bare gøre som der står her, du kan ikke deaktivere din konto, det er vist for at forhindre at folk løber fra deres bud om at ord er bindende.
Avatar billede pindski Nybegynder
20. januar 2006 - 12:32 #2
takker, det prøver jeg
Avatar billede nordicwolf Nybegynder
20. januar 2006 - 18:28 #3
Ok held og lykke, god weekend og tak for points