Avatar billede zeiko Nybegynder
20. januar 2006 - 16:33 Der er 3 kommentarer

Koder til nyt webdesign firma.

Hejsa. Jeg søger en partner til et webdesign firma som jeg vil til at starte op igen. Årsagen til det lukkede ned sidste gang var at koderen valgte at gå over til at lave programmer i stedet for hjemmesider. Havde efter det svært ved at finde en ny. Så derfor gik det lidt dødt.

Lidt info omkring firmaet og mig:

Navn: exclusive-design
Mit navn: Mikkel Berg Sørensen
Alder: 20år
Bosted: Struer(jylland)

Har et udkast til mainsitet færdigt som bare mangler at blive kodet. Hvis du har nogle spørgsmål kan du bare skrive her eller kontakte mig på følgende måde.

Mail: zeiko@exc.dk
MSN: excdesign@ofir.dk
Avatar billede zeiko Nybegynder
20. januar 2006 - 17:09 #1
Ingen der er interesseret ? :)
Avatar billede ljm21 Praktikant
20. januar 2006 - 17:53 #2
Jo jeg er skam interesseret.
Jeg er 24 år, bor i Aalborg og studerer Akustik.
Jeg arbejder med PHP, MySQL, JavaSript samt det der ellers kræves for at løse opgaven.

Du kan kontakte mig på lars@anjaoglars.dk

Lars Mikkelsen
Avatar billede ja_ Nybegynder
01. februar 2006 - 19:30 #3
Jeg er også interesseret.
Jeg bruger XHTML (Valid 1.1), CSS (Også Valid), PHP og MySQL stort set hver dag! JavaScript er ikke min stærke side, men jeg kan en del ting over det mest basale. :)

Du kan kontakte mig på:
Mail: jakob@alminde.org
MSN:  jakob@msn.alminde.org

Mvh
Jakob Alminde