Avatar billede ---- Nybegynder
21. januar 2006 - 17:22 Der er 8 kommentarer og
2 løsninger

flytning af kopi

jeg skal lave et gta vice city skin og skal bruge mit hoved til hoved men kan ikke placere det det rigtige sted
Avatar billede ---- Nybegynder
21. januar 2006 - 17:58 #1
jeg skal tage et kopi af et billede og kopiere det ind i et andet billede.
men kan ikke få det placeret det rigtige sted.kan ikke flytte det rundt når det først er sat ind.
Avatar billede Slettet bruger
21. januar 2006 - 19:11 #2
Du skal tilføje et transparent lag (layer) og kopiere dit billed ind på det lag
Avatar billede dortek Nybegynder
22. januar 2006 - 10:14 #3
Hvis du tager fat i det billede du gerne vil have over i et andet billede med flytteværktøjet (movetool) og trækker det over i det nye dokument, ja så kommer billedet til at være på sit eget lag, og du kan derefter placere det lige hvor du vil.

Tjek dog lige om du har fjernet fluebenet ved "autoselect layer" i optionspaletten. Dette skulle virke.

Hvis det ikke hjælper, kan du så ikke fortælle os om der kommer fejlmeddelser op - eller om cursoren skifter (evt. til en hængelås) når du prøver at flytte billedet - eller andre "unormale" ting, så vi kan hjælpe :-)
Avatar billede Slettet bruger
24. januar 2006 - 16:39 #4
Har du løst dit problem ????
Avatar billede ---- Nybegynder
24. januar 2006 - 16:40 #5
ja
Avatar billede Slettet bruger
24. januar 2006 - 20:43 #6
Og hvilken metode brugte du ??
Avatar billede ---- Nybegynder
25. januar 2006 - 13:34 #7
jeg brugte move tool
Avatar billede dortek Nybegynder
04. februar 2006 - 11:22 #8
Kan du så ikke lukke spørgsmålet?
Avatar billede ---- Nybegynder
05. februar 2006 - 11:02 #9
hvor gør man det?
Avatar billede dortek Nybegynder
05. februar 2006 - 12:44 #10
Du kan læse her hvordan man gør

http://expfaq.1go.dk/?id=3#behandling_af_svar