Avatar billede René Praktikant
22. januar 2006 - 21:28 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

konvertering af fil

Jeg har en publisher fil som jeg meget gerne vil have over i word eller i pdf, så jeg kan redigere i den.
Så vidt jeg har læst mig frem til er der ingen programmer som kan klare dette.
Så hvis der er nogen som kan hjælpe vil det være fint.
Avatar billede miss-g Seniormester
22. januar 2006 - 23:12 #1
Måske du kan gemme som web i publisher, word kan jo læse html...?
Avatar billede tjp Mester
23. januar 2006 - 01:12 #2
Eller du kan gemme den som en PostScript-fil, altså med endelsen '.ps', og bruge en ps2pdf-converter, evt. online, til at konvertere til pdf.
Avatar billede René Praktikant
23. januar 2006 - 14:10 #3
Ups.  Glemte at skrive at jeg ikke har publisher på maskinen.
Avatar billede tjp Mester
23. januar 2006 - 14:23 #4
Det ændre jo problemstillingen lidt! ;-)

Der ligger nogle online pub2pdf-convertere på nettet, men jeg ved hverken om de koster noget eller hvor gode de er, men tjek fx:
http://www.google.dk/search?hl=da&q=pub2pdf&meta=
Avatar billede René Praktikant
25. juli 2013 - 20:38 #5
lukket
Avatar billede tjp Mester
25. juli 2013 - 23:03 #6
Bedre sent end aldrig... ;-)