Avatar billede doc404 Novice
23. januar 2006 - 17:16 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

PowerPoint præsentation til DVD?

Er der nogen, der har erfaring med at konvertere en PowerPoint præsentation til noget, der kan afspilles i en ganske almindelig DVD spiller?

Har prøvet forskellige trial-versioner af programmer, der påstås at kunne dette, men kvaliteten var under al kritik. Ja ja - måske skulle jeg bare sætte mig bedre ind i dem, men tiden og lysten er ikke lige til den...

Anyone?
Avatar billede jkrons Professor
23. januar 2006 - 17:42 #1
Så viodt jeg ved er der ingen løsninger, der ikke kr'ver 3. parts SW, men se evt. Taj Simmons' side:

http://www.awesomebackgrounds.com/powerpoint-to-dvd.htm
Avatar billede lordnelson Seniormester
23. januar 2006 - 19:00 #2
Hvad med at pakke den som en rejse fil
så følger fremviseren jo med ?

LN
Avatar billede doc404 Novice
23. januar 2006 - 19:02 #3
lordnelson.. Duer desværre ikke. Det er en HELT alm. DVD spiller, der skal bruges.
Avatar billede doc404 Novice
24. februar 2006 - 22:39 #4
Lukker