Avatar billede Nybegynder
23. januar 2006 - 21:39 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

apache og asp?

Kan Apache webserver ikke køre asp ??? og hvorfor ??
Avatar billede webt Nybegynder
23. januar 2006 - 21:53 #1
Det korte svar... det kan den ikke nej,
asp er microsofts' boldgade og er derfor kun til deres egen webserver IIS

Der er dog lavet moduler til apache som kører en form for ASP fx http://www.sun.com/software/chilisoft/index.xml moduler som disse vil dog ikke give 100%  "rigtig" asp men noget lign.

Mvh
Martin
Avatar billede Nybegynder
24. januar 2006 - 16:24 #2
Mange tak martin. Vil du ikke havde din points ???

MVH

Lars
Avatar billede webt Nybegynder
25. januar 2006 - 09:31 #3
Jeg ligger da lige et svar, har for vane først at ligge et svar når brugeren giver til kende om det kan bruges eller ej :) bare en gammel vane fra en gammel bruger..

Glad for du kunne bruge hjælpen

Fortsat god dag
Martin
Avatar billede Nybegynder
01. februar 2006 - 17:06 #4
Hejsa så har jeg løst problemet. Der skulle bruges en fil der hedde php_mysql.dll så virker det :-) Jeg skrev jo jeg var grøn ikké -:)
Mange tak for hjælpen, hvis du vil havde dine point så læg lige et svar.

MVH

Lars