Avatar billede eblakoe Nybegynder
24. januar 2006 - 13:07 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Brænding fra Videobånoptager til bærbar brænder drev

Hej Eksperter
Er det muligt at brænde nogle af sine bånd ned fra Videobåndoptager til bærbar brænder og hvordan?

Med venlig hilsen Eivind
Avatar billede uffesteenberg Novice
24. januar 2006 - 15:50 #1
Indtil du får et rigtigt svar (og ja, det er helt sikkert muligt), så vil jeg da lige indskyde, at det er meget nemt at gøre det, hvis du låner en DVD-optager og kobler video-maskinen på og så simpelthen kopierer direkte over på DVD-optagerens harddisk eller DVD-skive...
Avatar billede eblakoe Nybegynder
25. januar 2006 - 12:59 #2
hej
Jeg må prøve mig frem, der findes så vidt jeg ved ikke DVD afspillere der også kan brænde direkte fra fjernsyn eller vidio båndoptager?
mvh Eivind
Avatar billede uffesteenberg Novice
25. januar 2006 - 13:11 #3
Det kommer an på, hvad du mener med "DVD-afspiller"... men en DVD-optager (sådan en som man kan have stående i stuen - ikke en til pc'en) kan forbindes direkte med en VHS-video og optage fra gamle videobånd.
Avatar billede eblakoe Nybegynder
29. januar 2006 - 12:05 #4
Tak for kommentaren
mvh Eivind
Avatar billede eblakoe Nybegynder
29. januar 2006 - 12:06 #5
Uffesteenberg send mig lige et svar
Hilsen Eivind
Avatar billede uffesteenberg Novice
29. januar 2006 - 15:48 #6
;-)