Avatar billede banelars Nybegynder
25. januar 2006 - 07:49 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Ugyldig konto til meddelelse i udbakke

Hej.
Min internetudbyder har skiftet mailserver, hvilket krævede ændringer i opsætningen af mailkontoen og ny mailadresse.
Efter ændringen kommer der en boks op hver gang jeg sender mails.
I boksen står: Der er angivet en forkert konto til en eller flere meddelelser i Udbakke. Vil du bruge standardkontoen til at sende disse meddelelser?

Det trykker jeg ja til og mailen bliver sendt. Når jeg går ind i Sendt post kan jeg se at kontoen er orangenet.dk hvor den burde være mail.gvdnet.dk som er min udbyders konto. Før serverændringen havde jeg også mail.gvdnet.dk Dette gav ingen problemer. Men før jeg fik gvdnet havde jeg orangenet. Hvorfor driller orangenet pludselig og hvad gør jeg? Har prøvet at slette kontoen og oprette på ny. Der er kun en konto tilmeldt når jeg kigger under Konti.

Jeg bruger Outlook Express 6.
Avatar billede banelars Nybegynder
21. april 2006 - 08:59 #1
Er der virkelig ingen der har guldkornet til ovenstående problemstilling ?
Avatar billede banelars Nybegynder
27. april 2006 - 09:47 #2
Så må jeg jo lukke spørgsmålet.