Avatar billede mikstor Nybegynder
27. januar 2006 - 11:38 Der er 2 kommentarer

Counter-Strike: Source favoritter forsvinder

Når jeg er inde i Counter-Strike: Source er mine favoritter væk. Jeg kan godt se dem hvis jeg højreklikker på Steam og vælger Servere, men inde i spillet resetter den favoritlisten hver gang jeg lukker spillet.

Hvad kan problemet være? Har virkelig brug for hjælp
Avatar billede innercitydk Nybegynder
27. januar 2006 - 11:45 #1
Jeg har tidligere oplevet akkurat det samme. Det er pga en fejl i den seneste update. De plejer at være hurtige til at rette den slags da de får monster mange henvendelser af samme grund. Det er ikke dit spil det er galt med, så du kan desværre kun afvente at de retter fejlen..

Vh Nicki
Avatar billede innercitydk Nybegynder
27. januar 2006 - 11:45 #2
Ps. Det samme sker for mig