Avatar billede eskelund Nybegynder
27. januar 2006 - 12:01 Der er 4 kommentarer

Film optaget med dvdoptager afspilles på anden dvd maskine

Jeg har en philips 720 dvd og harddiskrecorder. Når jeg optager noget og brænder det på en disk kan andre dvdafspillere ikke læse disken, hvordan kan det være?
Avatar billede darth-domino Nybegynder
27. januar 2006 - 12:08 #1
Mener det er noget med +/- DvD'er!

Hvormange andre DvD'er har du prøvet at afspille den i?
Avatar billede innercitydk Nybegynder
27. januar 2006 - 12:14 #2
Det er mange afspillere der ikke kan tage brændte skiver. Jeg har en super billig Denver (230 kr) der æder alt, men tager jeg brændte dvd skiver med ud til mine forældre, der har en dyr panasonic, vil de ikke afspille. Har du testet med skiver som ikke er brændt ud fra optagelserne?
Avatar billede sardinen Nybegynder
27. januar 2006 - 12:17 #3
Har du husket at finalize/lukke dine skiver?
Avatar billede lonepeter Novice
27. januar 2006 - 19:41 #4
Som Sardinen skriver, så tror jeg også at den skal lukkes/finalizes, hvis det virker som på min gamle 610, så er det noget med at du inde i oversigten hvor du kan se det du har optaget, der skal du gå opad og til højre, så får du muligheden for at finalize skiven... - mener det var sådan det virkede...