Avatar billede stiff-meister Nybegynder
27. januar 2006 - 19:43 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

CPU blæser

Jeg har lige sat mit nye bundkort - DFI LANPARTY ULTRA-D og min Zalman CPU blæser på, men når jeg sætter min 4 pins strømstik i bundkort så går CPUblæseren i stå efter 3-4 sek, og hvis jeg tager den ud så køre den helt normalt...

Men jeg skal jo bruge 4 pins strømstikket for at mit grafikkort kan vise noget på skærm + at dvd drev dur...

Nogen ide'er hvad der kan være sket?? Alle de andre dele virker fint nok, den går bare helt ud efter de sekunder når 4 pins stikket er sat til...
Avatar billede stiff-meister Nybegynder
27. januar 2006 - 20:04 #1
Det vil virkelig hjælpe hvis nogen ved hvad der er sket... på mit andet micro bundkort køre den findt nok med 4 pins.. det kan være jeg har lavet fejl men kan ikke se hvor det skulle have været..
Avatar billede stiff-meister Nybegynder
28. januar 2006 - 10:48 #2
Har fundet ud af det... Man SKAL bruge en 4 pins for at skidtet virker... min var så bare bundet sammen til en 8 pins men den kunne skilles ad... Min pc virker perfekt, og der bliver vist noget på skærmen ;)
Avatar billede stiff-meister Nybegynder
28. januar 2006 - 10:48 #3
ok
Avatar billede rajensen Nybegynder
30. januar 2006 - 20:41 #4
Hæ-hæ fed tråd! ;-)