Avatar billede andersdp Nybegynder
29. januar 2006 - 15:30 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

fjern url fra print

Via et cms, skal der printes nogle bestillinger som vil blive brugt offentligt så at sige. Men når man printer via en browser, printes url'en jo automatisk med - det er ikke specielt pænt til lige det her formål. Kan det på en måde undgåes? Det vil typisk være den samme maskine der skal printes fra, så det er fint med en indstilling i IE f.eks....

Måske det også kunne klares via lidt fiflen med regedit?
Avatar billede old-faithful Praktikant
29. januar 2006 - 16:00 #1
Udskrifts"visning" kan ændres i regedit, eller f.eks. i Internet Explorer ved at vælge Filer > Sideopsætning og så ændre i "Sidehoved og sidefødder".
Avatar billede old-faithful Praktikant
29. januar 2006 - 16:02 #2
I regedit er det under: HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Internet Explorer\PageSetup\
Avatar billede andersdp Nybegynder
29. januar 2006 - 16:25 #3
Jep, det dur! Tak, smid et svar.
Avatar billede old-faithful Praktikant
29. januar 2006 - 16:25 #4
Super... her...