Avatar billede dosdesign Juniormester
29. januar 2006 - 17:21 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Ærs Medlem Diplom - hvordan laves den ?

Hej - Lige et lille og måske dumt spørgsmål.

Jeg har fået til opgave at udforme en slags diplom til en person, vi i bestyrelsen af en dart klub, har valgt at gøre til æresmedlem. At være æres medlem for mange års godt arbejde for klubben, betyder bare at han ikke skal betale kontingent resten af livet. MEN (nu komemr det) har nogen en idé til layoutet ??? Evt. en skabelon med fint vandmærke/ramme/tekst ?

Den skal være i A4 størrelse og rammes ind !
Avatar billede sardinen Nybegynder
29. januar 2006 - 17:25 #1
Prøv at kigge her:
http://images.google.com/images?sourceid=navclient&ie=UTF-8&rls=DVXE,DVXE:2005-14,DVXE:en&q=diplom&sa=N&tab=wi
her er masser af ideer.
Avatar billede old-faithful Praktikant
29. januar 2006 - 21:18 #2
...og endnu flere hvis man søger efter det engelske ord "diploma": http://images.google.com/images?svnum=10&hl=en&lr=&safe=off&rls=DVXE%2CDVXE%3A2005-14%2CDVXE%3Aen&q=diploma

Du kunne jo evt. bruge et billedbehandlingsprogram til at "skære" indholdet af et eksisterende diplom ud, og indsætte dit eget indhold...
Avatar billede old-faithful Praktikant
19. juni 2006 - 11:18 #3
Lukketid?
Avatar billede dosdesign Juniormester
19. juni 2006 - 16:54 #4
ok