Avatar billede clause2 Nybegynder
29. januar 2006 - 17:40 Der er 4 kommentarer

Panda antivirus program

Hej

Jeg har noget Panda antivirus program liggende på min PC, efter jeg for noget tid siden opdaterede det, har det ikke virket, dvs jeg kan ikke starte det op. Jeg har så forsøgt at fjerne Panda fra min pc, for at ligge det ind igen. Det skete en fejl, eller rettere den gik i stå under afinstalleringen. Under stifinder kan jeg stadig se mappen panda, men programmet vil ikke starte op og jeg kan ikke få lov til at slette mappen. Hvis jeg prøver at geninstallere programmet fra min cd-rom. melder den fejl fordi der åbenbart ligger en nyere version af panda på min pc....

HJÆLÅ...hvad gør jeg :-(

mvh

claus
Avatar billede johnstigers Seniormester
29. januar 2006 - 18:53 #1
Hvis du kører XP eller Win me - så gendan til før du begyndte at prøve at fjerne.
Avatar billede clause2 Nybegynder
30. januar 2006 - 07:35 #2
ok...er det den eneste mulighed ?
Avatar billede steam_dk Nybegynder
17. februar 2006 - 22:59 #3
jamen prøv og besøg www.eze.dk de kan hjælpe dig! :) det der problem har jeg selv haft!! du kan også downloade Panda på DANSK! der inde :) heh
Avatar billede johnstigers Seniormester
18. februar 2006 - 10:13 #4
Hvad så - hjalp det at gendanne?

Og nej det er ikke eneste mulighed - men det løser sikkert problemet!