Avatar billede hhdsleizer Nybegynder
29. januar 2006 - 17:55 Der er 1 kommentar og
1 løsning

window mode

Hej eksperter.
Jeg har fundet det gode gamle Theme hospital spil frem fra den støvede hylde og leger lidt med det. Mit spg er nu: kan jeg ikke tvinge programmet til at køre i windowed mode da jeg gerne vil kunne surfe, msn osv mens jeg spiller uden at skulle alt tab ud? Er der ikke en kommando eller lign der kan tvinge programmer til at køre windowed mode i xp?

Sleizer
Avatar billede nicer Nybegynder
04. februar 2006 - 11:34 #1
Ikke altid spil er programmeret til det :( men du kan prøve med kommandoen: -window
Avatar billede hhdsleizer Nybegynder
01. oktober 2007 - 23:38 #2
det her er vist ved at være længe siden.. fandt aldrig ud af det..