Avatar billede tgk89 Nybegynder
30. januar 2006 - 16:25 Der er 6 kommentarer

tastetur virker pludselig ikke

hej eksprter

tasteturet på min bærbare fujitsu-siemens m3438g reagerer slet ikke mere. jeg sad og arbejdede med word, og da jeg var færdig slukkede jeg sevfølgelig pc'en. da jeg tændte igen dagen efter reagerede tasteturet overhovodet ikke på noget, ikke engang caps lock's lille lampe lyste år jeg trykkede der. har chekket for virus, spyware m.m... kan i hjælpe mig. har jeg, ved en fejl trykket på en knap der låser tasteturet, ller lign... har også prøvet ystem gendannlse.

p.s skriver med skærm tastetur nu.
Avatar billede screem_brille Novice
30. januar 2006 - 16:26 #1
virker det heller ikke i bios ?
Avatar billede fazli Nybegynder
30. januar 2006 - 16:31 #2
Det kan være pga. Num lock eller Scroll Lock prøv at trykke på deo taster hvis de er der...

Ellers skal den til reparation fordi på min bærbar *Medion* så blev tastaturet ødelagt 2 gange jeg havde det samme problem.. hvis ovenstående ikke virker vil mit bedste bud være at den skal til reparation.. Medmindre der er andre Gode forslag..

;D
Avatar billede tgk89 Nybegynder
30. januar 2006 - 16:51 #3
det virker heller ikke i bios, heller ikke num/scroll, hvad er deo taster...
Avatar billede fazli Nybegynder
30. januar 2006 - 18:21 #4
så skal den desværre til rep. :(
Avatar billede johnstigers Seniormester
30. januar 2006 - 20:24 #5
Tror desværre fazli har ret :(
Men...
Tjek alle taster - en enkelt tast der sidder fast kan faktisk låse samtlige taster.
Dog har jeg en fornemmelse af at det bare er keyboard connectoren der er hoppet løs.
Har set den fejl 1 gang før, og der var det netop det problem.

Har jeg ret, har du den tilbage i løbet af max 1 uge.
Avatar billede tgk89 Nybegynder
07. februar 2006 - 19:10 #6
er dt muligt selv at reperere den fejl.. hvis det bare er et lille stik der sal sættes fast igen