Jeg har et mindre netværk med 30-40 bruger som alle køre med Office XP 2003. Alt i Office pakke gennem som standard i brugerens dokument mappe, som først valg.
Jeg kunne godt tænkte mig at "redirect" denne funktion, så den som første valg peger ud på et fælles drev eks. X:\.
Er dette mulig via group policy? Så det slår i gennem for hele office pakken, både Excel/Access/Power Point osv.?
Hvad gør andre herinde for at løse dette problem, og gøre det lettere for brugerne?
Denne GP bruger jeg til at redirect selv dokument mappen ud til serveren. Derved sikre jeg mig at jeg har backup af brugerens dokument mappe, og at de kan arbejde med det offline :) Dette ønsker jeg ikke at lave om på, for det fungerer perfekt, og uden de store konfigurationer og tilretninger.
Har i nogle flere gode ideer, så ser jeg virkelig frem til dem :)
jeps, har lige testet, og man kan under user configuration -> administrative templates -> microsoft office word 2003 -> tools | options -> file location angive et drev ;)
Tilladte BB-code-tags: [b]fed[/b] [i]kursiv[/i] [u]understreget[/u] Web- og emailadresser omdannes automatisk til links. Der sættes "nofollow" på alle links.