Avatar billede mrjh Novice
31. januar 2006 - 16:49 Der er 1 løsning

Opsætning af kontering i Projekt

Jeg er igang med at opsætte Navision C5, ver.3.0 til at bogføre på projekter sammen med lagerstyring. Jeg har fået det til at funke via indkøbsmodulet hvor varene bliver bogført korrekt på lager og samtidig afgangsført over på projektomkostninger (når jeg angiver projekt på købslinierne), men ....
Når jeg så prøver at taste materialer ind via kladden i projekt/dagligt (materialer fra lager til projekter) får jeg meddelelsen "Der skal angives status konto på projektgruppen" ?
Hvorfor lige det, når jeg har opsat den pågældende art til 100% driftsføring og har angivet en driftskonto (og iøvrigt bruger den samme vare som i indkøbsmodulet).den burde umiddelbart bogføre ligesom via indkøb/dagligt.
Håber på hjælp fra jer eksperter.
Avatar billede mrjh Novice
31. januar 2006 - 17:51 #1
Har fundet ud af det, ved at ændre i bogføringsparametrene under projekt