Avatar billede martinvrede Nybegynder
08. februar 2006 - 13:02 Der er 7 kommentarer

Hjælp til at lave hjemmeside.

Hey.

Jeg søger én til at hjælpe mig med at lave en hjemmeside til mig. Jeg har selv forsøgt, men har hverken evnerne eller tålmodigheden til det.

Jeg har lavet kort og novellefilm de sidste par år. I sommers indspillede jeg min første spillefilm og mangler nu et sted hvor jeg kan promovere min film og mig selv. Samtidig vil jeg også godt have oprettet et produktionsselskab, så siden skal dække over lidt forskellige ting. Da siden skal henvende sig til professionelle folk, må den også gerne se professionel ud.

Jeg vil selvfølgelig gerne betale for at få lavet en hjemmeside, men da jeg selv producerede min sidste film, har jeg ikke en halv million til det. Man kunne evt. finde på noget med en slat penge og tjeneste den anden vej?

Håber der er nogen der kan hjælpe mig.

martin.
Avatar billede mnt Nybegynder
08. februar 2006 - 13:11 #1
Hej Martin,
Mit navn er Mads Timmermann. Jeg arbejder dagligt med design og udarbejdelse af hjemmesider, både i reklamebureau og freelance.
Jeg kan designe flotte, brugervenlige og stabile hjemmesider til meget billige penge grundet jeg er under uddannelse, og håber på at du finder det interessant at få lavet en hjemmeside flot grafisk, funktionsmæssigt og ikke mindst billigt.

Håber på din interesse samt at høre fra dig.

mads(a)timmer.dk
www.timmer.dk <-- referencer
+45 61 68 20 93
Avatar billede triple-x Nybegynder
08. februar 2006 - 15:08 #2
Du skal være mere end velkommen til at smide mig en mail på martin(at)tygsen.dk - Jeg arbejder ligeledes til dagligt med grafisk design, men jeg synes vi lige skal tage en samtale omkring hvad du har brug for så der kan komme en pris på bordet.

Referencer sendes via mail
Avatar billede jck_true Nybegynder
08. februar 2006 - 18:12 #3
Hmmm...
Er godt nok ikke den største designer...
Men hvis du har ideerne, kan jeg godt føre dem ud i livet.

Prisen vil nok ikke ende alt for højt

Du kan altid skrive på
jck_true @ nerdshack . com
(Fjern alle mellemrum)
Avatar billede cygnet Praktikant
08. februar 2006 - 18:18 #4
du er også velkommen til at kontakte mig på ks(a)cygnet.dk

blandt andet lavet www.jonsen.dk/jonsen og www.greenspeed.dk

lyder som om du er en god kontakt at få i fremtiden, så en god pris kan vi nok finde ud af, mod jeg kan gøre brug af din ekspertise i fremtiden

flere refs. kan se på www.cygnet.dk

med venlig hilsen
Kristian Sørensen
Avatar billede jck_true Nybegynder
08. februar 2006 - 18:34 #5
Enig med Cygnet
En instruktør kan man altid få brug for...
Avatar billede sheva007 Nybegynder
13. februar 2006 - 01:00 #6
Hej. Du er velkommen til at kontakte mig på mailadresse: sheva007@jubii.dk. Jeg er freelance webdesigner (til billige priser!!!) og dette lyder som en opgave lige for mig. Referencer kan jeg sende dig pr. e-mail.
Avatar billede dystopia Nybegynder
15. maj 2006 - 22:52 #7
Du er selvfølgelig også velkommen til at smide en email min vej jrc@laika-it.dk så fremsender jeg referencer m.v.

Mvh
Johnny Christensen