Avatar billede ratzaiy Nybegynder
09. februar 2006 - 15:04 Der er 1 kommentar

Kan ikke logge ind - forkert product id

Jeg har lavet en slipstream kopi af windows xp hvor installationen foregår automatisk, jeg brugte programmet nLite til at lave cd'en. Det var også i det program at jeg indtastede min produkt nøgle. Installationen gik helt smertefrit, men da jeg skal til at logge på låser computeren og siger at det er en forkert produkt nøgle. Er der nogen måder jeg kan rette produktnøglen på uden at geninstallere windows?
Avatar billede jacla Nybegynder
13. marts 2006 - 15:52 #1
Det tror jeg kun du kan ved Microsoft, men du kan altid finde den dit styresystem bruger.

Belarc Advisor(Gratis)Dette program fortæller alt om dit software og hardware plus XP KEY mv.

Håber det hjælper dig videre.

MVH

Jan C