Avatar billede yamahaeksperten Nybegynder
11. februar 2006 - 21:16 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Problem med webcam, sort skærm under webcam samtale

Hej..

Jeg har et problem med mit webcam, Creative Webcam Live!, når jeg starter en webcam samtale i MSN, er det bare somom det er helt mørkt, dvs. der hvor jeg kan se mig selv, er bare sort skærm! Men når jeg åbner webcam i mit Creative Webcam Center, er der ingen problemer, jeg kan se mig selv, tage billeder, filme osv.!

Hvad kan dette skyldes???
Avatar billede yamahaeksperten Nybegynder
21. juli 2006 - 00:32 #1
:)
Avatar billede louize Nybegynder
29. december 2007 - 20:52 #2
hej hvad var det svar du fik, for jeg har det samme problem?? men hvad sagde de at du skulle gøre?
Avatar billede enya Nybegynder
29. december 2007 - 20:54 #3
Hej louize: Jeg tror du kan får mere hjælp ved selv at oprette et nyt spørgsmål. Dette spm. er mere end 1½ år gammelt.